Gfk institut za tržišna istraživanja sa sjedištem u Nurembergu objavio je da će njegov indeks povjerenja potrošača u lipnju dosegnuti 6,8 bodova, u odnosu na 5,8 bodova koliko je iznosio u svibnju. Gfk je ranije predvidio da će taj indeks u svibnju iznositi 5,5 bodova.
Rast indeksa povjerenja njemačkih potrošača zabilježen je u iščekivanju početka Svjetskog nogometnog prvenstva u toj zemlji idući mjesec, pri čemu su domaćinstva spremna povećati svoju potrošnju u nadolazećim mjesecima.
Projicirani rast u lipnju podigao je taj indeks, koji se temelji na odgovorima dvije tisuće ispitanika, na najvišu razinu od prosinca 2001, a optimizam među Nijemcima također potiče snažna gospodarska izvedba posljednjih mjeseci.
"Rast optimizma među potrošačima vjerojatno je djelomično posljedica pozitivnog doživljaja tekućeg gospodarskog trenda u Njemačkoj", navodi se u istraživanju Gfk-a. "Rast osobne potrošnje vjerojatno će dati pozitivan doprinos gospodarskom oporavku, pored ulaganja povezanih uz domaću potražnju", zaključuje Gfk.