Poslovni rezultati za prvi kvartal, kako je ocijenio, pokazuju na vrlo dobar početak godine.
U tom je razdoblju, kako je rekao, tržište piva u Hrvatskoj palo tri posto, no ukupni volumen prodaje Carlsberg Croatia povećan je za 12 posto.
Volumen prodaje u Hrvatskoj smanjen je 2,8 posto, dok je volumen prodaje u izvozu povećan za čak 83 posto, a samo u Bosni i Hercegovini za 61 posto.
Carlsberg Croatia zadržala je udio na tržištu veći od 12 posto, a kako je istaknuo čelni čovjek tvrtke, očekuje se da će se pozitivni poslovni rezultati nastaviti do kraja godine.
Poslovni rezultati čitave Grupacije Carlsberg za prvi kvartal pokazuju da je neto prihod povećan za šest posto i iznosi 7,8 milijardi danskih kruna ili 1,04 milijarde eura, a operativna dobit povećana je na 83 milijuna kruna ili na 11,1 milijun eura.
Pedersen je na konferenciji za novinare predstavio i Izvješće o zaštiti okoliša koju tvrtka objavljuje treću godinu zaredom. Kako je kazao, u 2005. godini udio uporabljenog otpada povećan je sa 21 posto na 51 posto, a od lanjskog srpnja mulj iz obrade otpadnih voda stalno se koristi kao biološko gnojivo u poljoprivredne svrhe.
Poboljšanjima u proizvodnji ekonomično se koristi energija uz još veće uštede pa je tako tvrtka lani povećala proizvodnju piva za osam posto, dok je potrošnja energije smanjena za 16 posto po hektolitru u odnosu na 2004.
(Hina) xtp yds