FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Rasprodaje najviše koriste Istrani, najmanje Ličani

ZAGREB, 4. svibnja 2006. (Hina) - Kupovinu na rasprodajama, odnosnosezonskim sniženjima prihvaća petina hrvatskih građana, rasprodajenajviše koriste Istrani i stanovnici velikih gradova, najmanje Ličani,pokazalo je nedavno istraživanje GfK-a.
ZAGREB, 4. svibnja 2006. (Hina) - Kupovinu na rasprodajama, odnosno sezonskim sniženjima prihvaća petina hrvatskih građana, rasprodaje najviše koriste Istrani i stanovnici velikih gradova, najmanje Ličani, pokazalo je nedavno istraživanje GfK-a.

Ponekad na rasprodajama kupuje 50 posto građana, a 28 posto ih to ne čini nikada.

Među građanima koji redovito kupuju na rasprodajama 30 posto je u dobi od 25 do 44 godine, zastupljenije su žene, visoko obrazovani te obitelji s više članova.

Na rasprodajama češće kupuju građani s mjesečnim primanjima višim od 6000 kuna (27 posto), dok oni s najnižim primanjima to čine tek u 18 posto slučajeva.

Takvi građani, tumače iz GfK-a, nemaju novaca ni za proizvode sniženih cijena.

Na rasprodaje se ne može privući više od polovice Ličana (54 posto), slabiji interes za njih pokazuju i stanovnici Korduna i Banovine, zatim iz manjih mjesta, muškarci, umirovljenici itd.

Više od polovice građana sniženu obuću i odjeću najradije kupuje u dućanima u središtu grada. Elektroniku i električne uređaje po sniženim cijenama, osim u središtu grada, građani rado kupuju i u velikim trgovačkim centrima na rubovima gradova.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙