Ponekad na rasprodajama kupuje 50 posto građana, a 28 posto ih to ne čini nikada.
Među građanima koji redovito kupuju na rasprodajama 30 posto je u dobi od 25 do 44 godine, zastupljenije su žene, visoko obrazovani te obitelji s više članova.
Na rasprodajama češće kupuju građani s mjesečnim primanjima višim od 6000 kuna (27 posto), dok oni s najnižim primanjima to čine tek u 18 posto slučajeva.
Takvi građani, tumače iz GfK-a, nemaju novaca ni za proizvode sniženih cijena.
Na rasprodaje se ne može privući više od polovice Ličana (54 posto), slabiji interes za njih pokazuju i stanovnici Korduna i Banovine, zatim iz manjih mjesta, muškarci, umirovljenici itd.
Više od polovice građana sniženu obuću i odjeću najradije kupuje u dućanima u središtu grada. Elektroniku i električne uređaje po sniženim cijenama, osim u središtu grada, građani rado kupuju i u velikim trgovačkim centrima na rubovima gradova.