U odnosu na veljaču prošle godine pak promet od zagrebačke trgovine na malo je nominalno bio veći za 16,4 posto, a realno za 14,6 posto.
Promatrano po pretežnoj djelatnosti, padu prometa od trgovine na malo tijekom veljače ove godine u odnosu na prethodni mjesec, najviše je pridonio 26-postotni pad prometa u maloprodaji tekstilom, odjećom, obućom i proizvodima od kože te 6,7 postotni pad u ostaloj trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama.
Povećanje prometa na godišnjoj razini, u odnosu na veljaču lani, rezultat je ponajprije 24,2 posto većeg prometa u prodaji, održavanju i popravku motornih vozila.
Značajnije povećanje prometa od trgovine na malo na godišnjoj razini, u Zagrebu se bilježi i u maloprodaji tekstilom, odjećom, obućom i proizvodima od kože, za 23,7 posto te trgovini na malo motornim gorivima i mazivom, za 19,4 posto.
Promatrano pak prema trgovačkim strukama, promet od trgovine na malo u drugom je ovogodišnjem mjesecu u odnosu na isti mjesec lani najviše porastao u ostalim nespecijaliziranim prodavaonicama, za 34,6 posto.
(Hina) xtp yds