Riječ je o prvoj knjizi koju je Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) izdala u novoj stručnoj biblioteci "Print" u kojoj će objavljivati prijevode recentne svjetske stručne literature.
Predstavile su ju autorica Anne Gregory i predsjednica HUOJ-a Dubravka Jusić.
Knjiga obuhvaća cjeloviti proces pokretanja kampanja ili programa odnosa s javnošću, opisuje kako započeti i upravljati stalnim razvojem programa i donosi deset postupaka za uspješnu kampanju.
Na predavanju, održanom nakon predstavljanja knjige, Gregory je istaknula da je za poslovni uspjeh potrebno da poslodavac prihvaća savjete stručnjaka za komunikacije i omogući im uključivanje u rane faze poslovnog planiranja i donošenja odluka.
Anne Gregory jedna je od vodećih britanskih stručnjakinja za odnose s javnošću. Voditeljica je Fakulteta za poslovnu strategiju na sveučilištu Leads Metropolitan, a više je godina bila konzultantica za odnose s javnošću.
Iz HUOJ-a su najavili da se u sklopu biblioteke "Print" priprema tiskanje hrvatskog izdanja knjige Lydie D. Bjornlund "Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave - komuniciranjem do rezultata".