U protekla tri dana obavljeno je tehnički izuzetno zahtjevno spajanje novoizgrađenog transportnog sustava na čvoru Ludina na koji je spojeno i podzemno skladište plina Okoli, te u krugu mjerno redukcijske stanice Ivanja Reka na koju je spojen HEP i Gradska plinara Zagreb.
Spajanje je uspješno provedeno, unatoč naglom zahlađenju i osjetno povećanoj potrošnji plina. Dobrom sinkronizacijom Plinacrovih stručnjaka s HEP-om i Gradskom plinarom Zagreb nitko od brojnih potrošača nije ostao bez plina, ističu iz Plinacro-a.
Plinovod Zagreb istok - Kutina, dug 68 kilometara, predstavlja jedan od najpropulzivnijih i tehnološki najopterećenijih dijelova plinovodne okosnice plinskog transportnog sustava Donji Miholjac-Slavonski Brod-Zagreb-Karlovac-Pula. Na njega su spojeni i najveći potrošači plina - Petrokemija Kutina, HEP i Gradska plinara Zagreb i jedino podzemno skladište plina Okoli.
Magistralni plinovod Zagreb istok - Kutina gradila je domaća Poslovna udruga u kojoj su Monter - strojarske montaže, STSI - integrirani tehnički servisi, Monting Zagreb, Zagreb-Montaža, Montmontaža, Konstruktor inženjering Split i Enicon Zagreb.
Iz Plinacro-a navode da se radovi na izgradnji magistralnog plinovoda Pula-Karlovac, najvažnijeg, najzahtjevnijeg i najskupljeg objekta plinskog transportnog sustava I. faze plinofikacije Hrvatske, unatoč nepovoljnim vremenskim uvjetima, odvijaju u skladu s terminskim planom.
Izgradnja tog 190 kilometara dugog plinovoda započela je 18. siječnja, već je iskopan i pripremljen kanal u dužini od gotovo 100 kilometara u koji je položeno gotovo dvadesetak kilometara zavarenih cijevi plinovoda.
Svi građevinski radovi uključujući i izgradnju teminala Pula bit će dovršeni početkom listopada kada slijede spajanja, ispitivanja, tehnički pregled i usklađenja s postojećim sustavom te potom proizvodnim poljem sjevernog Jadrana, podsjećaju iz Plinacro-a.