FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Spot o Sloveniji uskoro na CNN-u

LJUBLJANA,13. siječnja(Hina) - Poluminutni promotivni spot o Slovenijina proljeće će se početi prikazivati na CNN-u, a projekt nije usmjerensamo na prodaju turističkog proizvoda nego i učvršćivanje generalnogidentiteta zemlje na "sunčanoj strani Alpa", kako se Slovenijapredstavila u jednom promidžbenoj akciji već prije 20 godina.
LJUBLJANA,13. siječnja(Hina) - Poluminutni promotivni spot o Sloveniji na proljeće će se početi prikazivati na CNN-u, a projekt nije usmjeren samo na prodaju turističkog proizvoda nego i učvršćivanje generalnog identiteta zemlje na "sunčanoj strani Alpa", kako se Slovenija predstavila u jednom promidžbenoj akciji već prije 20 godina.

Emitiranje spota na CNN-u trebalo bi krenuti za tri-četiri mjeseca, a u državnom proračunu za tu je svrhu osiguran jedan milijun dolara, potvrdila je za Hinu Vesna Dolenc, predstavnica za inozemnu javnost u Slovenskoj turističkoj organizaciji (STO) koja djeluje u okviru ministarstva za gospodarstvo.

Prvom takvom televizijskom akcijom preko mreže s globalnim gledateljstvom Slovenija želi promovirati bogatstvo turističkog potencijala u svoj njegovoj klimatskoj i geografskoj raznolikosti (planine, more, toplice, šume, jezera i podzemne špilje), ali i učvrstiti opći identitet, odnosno "legitimaciju" države.

S time je u prošlosti kod strane publike bilo dosta zabuna pa i problema. Ne samo zbog već skoro poslovičnog zamjenjivanja sa Slovačkom, te uvrštavanja u prostor Balkana ili "bivše Jugoslavije" nego i iz sasvim banalnih razloga.

Slovenska turistička organizacija ovih je dana tako dobila ispriku Eurosporta zbog pogreške njihova sastavljača grafičkih karti koji je nedavnu mušku slalomsku utrku za svjetski kup umjesto u Kranjsku Goru smjestio negdje između Poljske i Češke.

"Iako se radilo o grešci grafičara i krivo postavljenoj pribadači, takve su stvari nedopustive", navodi Vesna Dolenc, ali dodaje da s Eurosportom inače imaju odlična iskustva i suradnju.

Promocijski spot za CNN montira domaća redateljica iz materijala koji su već snimljeni. Slovenski turistički promotori ne otkrivaju s kojim će sloganom ići u akciju, ali navode da nije riječ samo o prodaji turističkog proizvoda nego i stvaranju generalnog identiteta države i stvaranju slovenskog "branda" kod strane publike u predstojećih nekoliko godina kad će se podići i njen "politički profil" kao zemlje koja se priprema da u prvoj polovici 2008. preuzme predsjedanje Europskom unijom.

Za promotivnu akciju na CNN-u stoga u STO-u drže da je vrijedno izdvojiti desetinu sredstava koja su za turističku promociju planirana u državnom proračunu za ovu godinu.

Vjeruje se da će najveći učinak spot postići u privlačenju gostiju koji iz Europe i prekomorskih zemalja dolaze zrakoplovnim linijama. Ekspanzija "avionskog turizma" došla je s jeftinijim kartama kompanija poput Easyjeta koja već godinu i pol ima redovne linije za Ljubljanu, a računa se i na druge niskotarifne prijevoznike.

Tako se djelomice namjerava smanjiti i sve vidljiviji manjak njemačkih turista koji su uz talijanske, austrijske i hrvatske najčešći gosti u Sloveniji. Računa se i nastavak trenda povećanja turističkog priljeva iz Velike Britanije i Francuske, ali i iz drugih europskih, osobito skandinavskih zemalja, te iz Rusije.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙