FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Vlada: Ubrzati stečajne postupke

ZAGREB, 4. siječnja 2006. (Hina) - Ubrzanje stečajnih postupaka,posebice u prvoj fazi kad se odlučuje da li će do stečaja doći ili ne,te jača zaštita radničkih prava, neke su od novina koje je Vlada, nasjednici u utorak, predložila izmjenama Stečajnog zakona.
ZAGREB, 4. siječnja 2006. (Hina) - Ubrzanje stečajnih postupaka, posebice u prvoj fazi kad se odlučuje da li će do stečaja doći ili ne, te jača zaštita radničkih prava, neke su od novina koje je Vlada, na sjednici u utorak, predložila izmjenama Stečajnog zakona.

Ministrica pravosuđa Vesna Škare Ožbolt podsjeća da do sada nije bilo roka za završetak stečajnog postupka, pa je trajao i po nekoliko godina, nije bilo rokova za rješenje po žalbi za drugostupanjski sud, kao ni za izradu stečajnog plana.

Vlada sada predlaže da prethodni postupak završi u roku od tri mjeseca, da drugostupanjski sud mora riješiti žalbu u roku 60 dana, a stečajni se plan mora izraditi u roku šest mjeseci od donošenja odluke o pokretanju stečaja.

Kad je riječ o zaposlenicima, Vlada predlaže da se zaposlenici s cjelokupnim potraživanjem razvrstavaju u prvi isplatni red, te da na temelju popisa stečajnog upravitelja, kao i svi drugi vjerovnici, osobno moraju prijaviti svoje tražbine.

Novine se predlažu i u pogledu stečajnih upravitelja - to bi mogla biti svaka fizička osoba s visokom stručnom spremom i položenim stručnim ispitom.

Listu upravitelja, umjesto predsjednika Visokog trgovačkog suda, utvrđivao bi ministar pravosuđa, a novina je da se predviđaju razlozi za skidanje s liste.

Izmjenama, koje su upućene u prvo saborsko čitanje, preciznije se određuje i nesposobnost plaćanja kao uvjet za otvaranje stečaja. Dužnik bi se smatrao nesposobnim za plaćanje ako ima evidentirane nepodmirene obveze na bilo kojem svom računu duže od 60 dana.

Vlada je Saboru na donošenje poslala zakon o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu, temeljem kojega bi se pravo javnog prijevoza dobivalo temeljem koncesije, a nakon provedenog javnog natječaja.

Za državne linije natječaj bi raspisivala Agencija za obalni linijski promet, za županijske županijsko poglavarstvo, a za lokalne općinsko, odnosno gradsko poglavarstvo.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙