Premijer je tom prigodom istaknuo kako je dovršenje autoceste do Ploča, a potom i do Dubrovnika prioritet njegove Vlade.
Najavio je i nastavak izgradnje autocesta pod cijeloj Hrvatskoj, od Slavonije i koridora 5C, preko Istarskog ipsilona u punom profilu i autoceste Zagreb - Rijeka, do trase Zagreb - Velika Gorica.
Dionicu autoceste Dugopolje - Šestanovac izgradio je hrvatski konzorcij koji čine najjače domaće građevinske tvrtke predvođene splitskim Konstruktor - Inženjeringom, a najzahtjevniji objekt na tom dijelu autoceste novi je most preko rijeke Cetine, dug 140 metara, širok 28 i 100 metara visok, sa središnjim rasponom iznad kanjona od 90 metara.
Dionica je i jedna od najzahtjevnijih na cijeloj autocesti s 13 značajnih objekata: četiri tunela, tri umjetna tunela, četiri vijadukta, jednim odmorištem i mostom, te desetak nadvožnjaka i podvožnjaka.
Osim izlaza prema Imotskom, Vrgorcu i Makarskom primorju, imat će i još dva izlaza za Omiš i Split.
Ima stratešku važnost u prometnom povezivanju Dalmacije i njezina zaleđa te juga države, jer će se prometno rasteretiti priobalje.
Cijena vožnje dionicom Dugopolje-Šestanovac osobnim automobilom iznosit će oko 15 kuna,
a od Zagreba do Šestanovca 172 kune.
(Hina) xdstr yvkn