Riječ je o prvom podsektoru dijela autoceste od Dugopolja do Ploča i Dubrovnika, a tvore ga dvije dionice: Dugopolje-Bisko i Bisko-Šestanovac.
Najzahtjevniji objekt na tom dijelu autoceste novi je most preko rijeke Cetine, dug 140 metara, širok 28 i visok 100 metara, sa središnjim rasponom iznad kanjona od 90 metara. Izgrađen je na Sćadinu, predjelu između Blata na Cetini i Šestanovca, a stajao je 87 milijuna kuna.
Hrvatski konzorcij, sastavljen od najjačih domaćih graditeljskih tvrtaka predvođenih splitskim Konstruktor - Inženjeringom, dionicu autoceste izgradio je za nešto više od dvije godine po strogim europskim standardima i strukovnim zahtjevima. To je jedna od najzahtjevnijih dionica autoceste, s četirima tunelima, deset nadvožnjaka i podvožnjaka, trim prijelazima za životinje, više propusta i vijadukata te dvjema benzinskim postajama, poslovno-uslužnim kompleksom i mostom preko Cetine.
Dionica od Dugopolja do Šestanovca strateško je važna u prometnom povezivanju Dalmacije sa zaleđem i jugom države, a osim izlaza prema Imotskom, Vrgorcu i Makarskom primorju, imat će i još dva izlaza prema Omišu i Splitu.
Ostatak autoceste od Šestanovca do Ploča u dužini od 97 kilometara, koja stoji šest milijarda kuna, trebao bi u cijelosti biti završen do kraja 2008. Trasa od Šestanovca do Ravče, duga 44 kilometra, već je uglavnom probijena.
Vožnja dionicom Dugopolje-Šestanovac osobnim automobilom stajat će oko 15 kuna.
(Hina) xdstr yvkn