FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UHPA: promjene agencijskog poslovanja zbog niskotarifnih zračnih prijevoznika

ZAGREB, 20. lipnja 2007. (Hina) - Dolazak sve većeg broja niskotarifnih zračnih prijevoznika i njihovih letova u hrvatske zračne luke u zadnje tri i posebno prošle godine osim na ukupnost hrvatskog turističkog prometa značajno utječe i na traženje novih modela poslovanja hrvatskih putničkih agencija koje će se morati repozicionirati te dodatno ulagati u nove tehnologije i obrazovanje svojih zaposlenika.
ZAGREB, 20. lipnja 2007. (Hina) - Dolazak sve većeg broja niskotarifnih zračnih prijevoznika i njihovih letova u hrvatske zračne luke u zadnje tri i posebno prošle godine osim na ukupnost hrvatskog turističkog prometa značajno utječe i na traženje novih modela poslovanja hrvatskih putničkih agencija koje će se morati repozicionirati te dodatno ulagati u nove tehnologije i obrazovanje svojih zaposlenika.

Istaknula je to, između ostalog, direktorica Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Maja Stanić na današnjem seminaru o zračnom prometu u Zagrebu, koje će ta Udruga u suradnji s Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka do kraja ovog mjeseca organizirati još u Dubrovniku i Rijeci.

Upozoravajući na često lošu uslugu niskotarifnih zračnih prijevoznika i na ne baš tako nisku cijenu kako se oglašava na njihovim reklamama, Stanić napominje i da putnici razmisle o manama i prednostima izbora takvih prijevoznika.

Putničke agencije u Hrvatskoj, koje prodaju karte avio kompanija u linijskom prijevozu, putnicima ipak pružaju bolju i cjelovitiju uslugu, a takvi su putnici i više zaštićeni nego oni koji putuju s niskotarifnim prijevoznicima.

Ističe i procjenu da je prošle godine oko 15 posto svih putnika u hrvatskim zračnim lukama koristilo usluge niskotarifnih prijevoznika.

Njihove tarife mogu biti niže od linijskih prijevoznika jer često traže i pronalaze partnere na odredištu koji sufinanciraju troškove njihovog doleta.

Kao razlog organiziranja navedenih seminara Stanić ističe lanjsko i ovogodišnje 'brzo otvaranje' nekih novih i daljih tržišta za hrvatski turizam, poput Španjolske, Portugala, Rusije, Japana i sličnih, čiji turisti u većini dolaze zračnim putem.

Upravo u tome agencije vide svoje nove poslovne prilike, jer je njihova uloga u prihvatu i transferu takvih gostiju te u ponudi paket aranžmana često nezamjenjiva, drži Stanić.

Osim tih usluga, a da bi zadovoljili sve zahtjevnije goste, agencije sve češće nude i određene savjetničke usluge, koje se s posebnom naknadom već naplaćuju u Europi pa već i kod nekih domaćih agencija. O iznosima tih naknada Stanić kaže da ovise od agencije do agencije, teško je reći koliko, jer nisu 'uravnotežene' poput onih za prodaju avio karata kod agencija, a koje iznose prosječno 30-ak eura po karti.

Iznosi i podatak da naknade za pojedine usluge čine već oko 60 posto ukupnih prihoda putničkih agencija, 80 posto prihoda tzv. travel menagement kompanija te oko 90 posto prihoda on-line agencija.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙