Njujorški "Graphis" dodijelio je zlato ambalaži "Chiavalon", koja će biti uvrštena u "Graphis Design Annual 2008", jednu od najvažnijih svjetskih publikacija grafičkog dizajna.
Na istom natječaju zlatom je nagrađen "Brandoctorov" logotip "Gajba". Ideja logotipa za istoimeni zagrebački kafić bila je igra riječju gajba, koja označava i spremnik za boce, no i ugodno mjesto za stanovanje ili izlazak.
Na uglednome "New York Festivalsu" nagradu je dobio "Ulomak iz vječne rasprave o srcu", šesti godišnji izvještaj koji je za "Podravku" pripremila marketinška agencija "Bruketa i Žinić".
"New York Festivals" jedan je od najvažnijih natječaja u svijetu dizajna i tržišnog komuniciranja. Više od pola stoljeća odabire najbolje radove i uvrštava ih u svoj godišnjak.
"Bruketa i Žinić" jest najnagrađivanija hrvatska marketinška agencija. Ima 60 stručnjaka za dizajn i tržišno komuniciranje koji svakodnevno osmišljavaju kampanje za mnoge hrvatske tvrtke.