"Trenutno pokušavamo utvrditi koliko bismo trebali i mogli sniziti cijenu PS3", kazao je Howard Stringer u intervjuu za londonski Financial Times.
Sony je, priznao je Stringer, suočen s oštrom konkurencijom od Nintendove Wii igraće konzole, koja bilježi bolju prodaji od PS3 a jeftinija je.
"Nintendo Wii je uspješan poduhvat i predstavlja jako dobar poslovni model u usporedbi s našim zato što je jeftiniji", kazao je on, dodavši kako je neupitno da potrošači žele nižu cijenu proizvoda.
Sony je cijenu PS3 u Japanu srezao za 20 posto prije plasiranja tog proizvoda na tamošnje tržište u studenome prošle godine, u očekivanju snažne konkurencije od rivala Microsofta i Nintenda. No, čak i nakon toga, PS3 je i dalje daleko najskuplja od tri glavne konzole za video igrice iduće generacije na tržištu, pa mnogi analitičari upozoravaju da će se Sony morati odlučiti na dodatno smanjenje cijena.
Sonyjev odjel za video igrice u prošloj je fiskalnoj godini zabilježio ogromne operativne gubitke, a očekuje se da će u minusu ostati i ove godine. Uspjeh PS3-ja smatra se ključnim za oporavak tog japanskog diva, koji upravo prolazi veliko restrukturiranje pod dirigentskom palicom svojeg prvog inozemnog šefa Stringera.