Automotive News Data Center, koji objavljuje godišnju rang listu svjetskih proizvođača automobila, priopćio je da je taj najveći japanski proizvođač automobila premašio prodaju GM-a za 128.000 vozila, ukupno ih prodavši gotovo 8.808.000.
GM je prodao 8.679.860 vozila, ne ubrajajući komercijalna vozila koje proizvodi GM-ova podružnica u Kini. Naime, vozila branda Wuling pripisuju se GM-ovom kineskom partneru SAIC Motor (Shangai Automotive Industry Corp), koji je vlasnik 51 posto zajedničkog ulaganja s GM-om i Liuzhou Wuling Automobile.
Automotive News u svojoj kalkulaciji uobičajeno prodaju podružnice pripisuje onoj od krovnih tvrtki s najvećim udjelom.
GM, čije je sjedište u Detroitu, na prvom se mjestu po prodaji u svijetu nalazio čak 76 godina. Ta je tvrtka u svoje kalkulacije uključila prodana vozila kineske podružnice - ukupno njih 420.140 u 2006.
Toyotini podaci o prodaji, koji odgovaraju onima Automotive Newsa, uključuju prodaju ostvarenu u njegovim jedinicama Daihatsu Motor Co i Hino Motors Ltd.
No, GM je - čak i prema vlastitim podacima - u prvome tromjesečju 2007. globalno prodao 90.000 vozila manje od svojeg japanskog rivala. S obzirom na Toyotinu prognozu prodaje 9,34 milijuna vozila u 2007., u usporedbi s GM-ovih 9,2 milijuna, gotovo je sigurno da će Toyota preuzeti vodstvo i u ovoj godini.