Svibanj je treći mjesec zaredom u kojem na hrvatskom tržištu raste prodaja novih automobila.
Ipak, u odnosu na prošlogodišnji svibanj, u kojem je prodano 8.197 automobila, u ovogodišnjem petom mjesecu prodano je 102 vozila manje.
No, usporedba prvih pet mjeseci ove godine s istim prošlogodišnjim razdobljem pokazuje rast prodaje od 3 posto - u razdoblju od početka godine do kraja svibnja u Hrvatskoj je prodano 35.203 automobila, a u istom prošlogodišnjem razdoblju 34.198.
Svibanj nije donio promjene u strukturi prodaje po markama. Opel je i dalje vodeći sa svibanjskim tržišnim udjelom od 16,6 posto te udjelom u prvih pet mjeseci od 15,8 posto.
Na drugom mjestu je Renault sa 11 postotnim udjelom u svibnju i 10,8 postotnim u prvih pet mjeseci. Slijede Volkswagen i Peugeot, koji drže značajni razmak pred petoplasiranom Škodom.
Opel Astra i dalje čvrsto drži prvo mjesto u prodaji po modelima. Samo tijekom svibnja prodane su 884 Astre, dvostruko više od prvog pratitelja, Renaulta Clia, kojeg je prodano 437.
Peugeot 207, Fiat Punto i Opel Corsa zatvaraju listu pet najprodavanijih modela u svibnju.
Peti ovogodišnji mjesec nije značajnije promijenio strukturu prodaje automobila prema pogonskom gorivu. Od početka godine do kraja svibnja među novim prodanim automobilima 60 posto je benzinaca, a 40 posto dizelaša.
Zagrebačka regija (36 posto), Primorsko-goranska (9,3 posto) i Splitsko-dalmatinska županija (8,9 posto) i dalje su najznačajnija regionalna tržišta za nove automobila u Hrvatskoj.
Najmanje novih automobila u prvih pet mjeseci prodano je u Ličko-senjskoj, Virovitičko- podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.