FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatska: u svibnju nastavak rasta prodaje automobila

ZAGREB, 5. lipnja 2007. (Hina) - Tijekom svibnja u Hrvatskoj je prodano 8.095 novih automobila, što je za 1.018 ili 14,4 posto više nego u travnju, pokazuju podaci Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija Plus.
ZAGREB, 5. lipnja 2007. (Hina) - Tijekom svibnja u Hrvatskoj je prodano 8.095 novih automobila, što je za 1.018 ili 14,4 posto više nego u travnju, pokazuju podaci Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija Plus.

Svibanj je treći mjesec zaredom u kojem na hrvatskom tržištu raste prodaja novih automobila.

Ipak, u odnosu na prošlogodišnji svibanj, u kojem je prodano 8.197 automobila, u ovogodišnjem petom mjesecu prodano je 102 vozila manje.

No, usporedba prvih pet mjeseci ove godine s istim prošlogodišnjim razdobljem pokazuje rast prodaje od 3 posto - u razdoblju od početka godine do kraja svibnja u Hrvatskoj je prodano 35.203 automobila, a u istom prošlogodišnjem razdoblju 34.198.

Svibanj nije donio promjene u strukturi prodaje po markama. Opel je i dalje vodeći sa svibanjskim tržišnim udjelom od 16,6 posto te udjelom u prvih pet mjeseci od 15,8 posto.

Na drugom mjestu je Renault sa 11 postotnim udjelom u svibnju i 10,8 postotnim u prvih pet mjeseci. Slijede Volkswagen i Peugeot, koji drže značajni razmak pred petoplasiranom Škodom.

Opel Astra i dalje čvrsto drži prvo mjesto u prodaji po modelima. Samo tijekom svibnja prodane su 884 Astre, dvostruko više od prvog pratitelja, Renaulta Clia, kojeg je prodano 437.

Peugeot 207, Fiat Punto i Opel Corsa zatvaraju listu pet najprodavanijih modela u svibnju.

Peti ovogodišnji mjesec nije značajnije promijenio strukturu prodaje automobila prema pogonskom gorivu. Od početka godine do kraja svibnja među novim prodanim automobilima 60 posto je benzinaca, a 40 posto dizelaša.

Zagrebačka regija (36 posto), Primorsko-goranska (9,3 posto) i Splitsko-dalmatinska županija (8,9 posto) i dalje su najznačajnija regionalna tržišta za nove automobila u Hrvatskoj.

Najmanje novih automobila u prvih pet mjeseci prodano je u Ličko-senjskoj, Virovitičko- podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙