U prva četiri mjeseca ove godine u Hrvatskoj je pak prodano 27.108 novih automobila, a to je za 1.107 ili 4,25 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Vodeći po prodaji novih automobila u travnju je Opel, sa 1.352 prodana vozila i tržišnim udjelom od 19,1 posto. S tržišnim udjelom od 10,5 posto slijedi Renault koji je prodao 746 automobila.
Volkswagen je prodao 675 primjeraka i ostvario udjel od 9,5 posto, Peugeot je na četvrtom mjestu sa 625 primjeraka i udjelom od 8,8 posto, a listu prvih pet sa 5 postotnim udjelom odnosno 358 prodanih automobila zatvara Škoda.
Među modelima Opel Astra je i dalje na čelu poretka, sa 1.029 automobila. Drugi je Renault Clio sa 447 primjeraka, a Peugeot 207 je treći sa 253 prodana automobila. Među popularnim modelima još su Škoda Octavia, Renault Megane, Fiat Punto i Volkswagen Golf.
Od svih prodanih novih automobila u travnju 59 posto ih je s benzinskim motorom, a 41 posto s dizelskim.
U zagrebačkoj regiji tijekom travnja prodano je 9.835 novih automobila ili 36 posto svih novih automobila prodanih u Hrvatskoj u tom mjesecu.
Slijede Splitsko-dalmatinska županija s udjelom od 9,4 posto te Primorsko-goranska županija s udjelom od 9,2 posto.