Ispitivanje tvrtke za istraživanja tržišta Forrester Research za Shop.org, digitalni odjel National Retail Federation-a, također je pokazalo da je 2006. bila prva godina u kojoj su potrošači u Sjedinjenim Državama više novaca potrošili na on-line kupnju odjeće nego kompjutorske opreme.
Rast te industrije za 25 posto u 2006., na 220 milijardi dolara, bio je iznad očekivanog 20-postotnog rasta te jednak rastu zabilježenom u 2005., utvrdilo je to istraživanje.
"Taj kanal trgovine nastavlja punom parom prema naprijed, istodobno pridobivajući sve veći udjel u ukupnim prihodima od maloprodaje", ističe ta studija, prvo od dva izvješća o toj industriji koja sadrže podatke za 170 prodajnih mjesta.
Rast Internet maloprodaje potaknut je kontinuiranim rastom broja potrošača koji se koriste brzim vezama za širokopojasno povezivanje, te pojavom obilja praktičnijih i jednostavnijih web stranica koje potiču surfanje i kupnju on-line.
Bogatije opremljene web stranice, s boljim slikovnim mogućnostima koje potrošačima omogućavaju detaljniji pregled uz znatno više pojedinosti, pomogle su potaknuti 61-postotni rast prihoda od prodaje odjevnih predmeta, modnih dodataka i obuće u 2006., na 18,3 milijardi dolara, čime se ta kategorija vinula na prvo mjesto te industrije, isključujući putovanja.
Suprotno tome, prihodi od prodaje kompjutorskog hardvera i softvera porasli su 20 posto, na 17,2 milijardi dolara.
Unatoč tome što prostora za rast ima u izobilju, godišnje stope rasta od preko 20 posto neće dugo trajati, ističe Scott Silverman, izvršni direktor Shop.org. Ta bi industrija u 2007. trebala ostvariti prihode od 259 milijardi dolara, ili 18 posto više u odnosu na 2006.
"U nekom trenutku doći će do usporavanja. On-line prodaja sada ulazi u svoju 13-14. godinu i polako počinje sazrijevati", dodao je on.