Na izložbi su predstavljeni noviji Eškinjini radovi u vidu fotografija njegovih ranijih trodimenzionalnih instalacija. Eškinjin rad karakteriziraju instalacije privremenog karaktera u raznim izložbenim prostorima. On ih, kako je navela kustostica izložbe Nataša Ivančević, kreira od uporabnih predmeta neznatne vrijednosti poput ljepljive trake, zidnih tapeta, naljepnica ili prašine, a te instalacije traju toliko dugo koliko i izložba.
Na fotografijama riječkog fotografa Luciana Bibulića ove instalcije su ovjekovječene te se stvara napetost između njihovog trodimenzionalnog svojstva i dvodimenzionalnog prikaza.
Riječ "imagineering", koju je skovao Eškinja u cilju ilustracije svoga rada, kako je naveo ravnatelj Muzeja moderne i suvremene umjetnosti Rijeka Branko Franceschi, sadržava dva suprotna pojma. To su engleska riječ imagine, koja najčešće podrazumijeva subjektivno ili umjetničko stvaralaštvo te pojam engineering kao hladno, proračunato, na objektivnim osnovama zasnovano znastveno stvaralaštvo. Ova kovanica kao sastav dva suprotna pojma, po Franceshijevu mišljenju, je jedini sadržaj Eškinjina istoimenog rada.
Igor Eškinja je diplomirao slikarstvo na Accademia di Belle Arti u Veneciji 2002. godine. Izlagao je na desetak samostalnih i skupnih izložbi a dobio je i nekoliko značajnih nagrada za likovnu umjetnost.
Izložba je otvorena do 3. lipnja.
(Hina) xdsil yln