U ovoj je anketi sudjelovalo 45 hrvatskih i njemačkih poduzeća od ukupno 262, koja čine članstvo Komore, navodi se u priopćenju Komore, u kojem se ističe da rezultati ankete "potvrđuje pozitivno ozračje, koje se je naziralo već i prošle godine".
I kod procjene općeg stanja u gospodarstvu, jasno se ocrtava pozitivni trend. Tako je 73 posto poduzeća zadovoljno svojim poslovanjem, što je 7 posto više no prethodne godine, dok je oko trećine poduzeća dalo pozitivnu prognozu gospodarskog razvoja za 2007. godinu.
Ove pozitivne prognoze reflektiraju se u rastućim investicijama poduzeća koja su sudjelovala u anketi. Gotovo 70 posto ispitanika investiralo je 2006. godine u Hrvatskoj, od kojih je 77 posto ima povećan opseg ulaganja u odnosu na prethodnu godinu. Više od polovine tih poduzeća pak planira dodatno povećanje ulaganja za 2007. godinu, a radi o višemilijunskim iznosima, stoji u priopćenju Komore.
Što se pak tiče okvirnih uvjeta vezano na ulazak investicija u Hrvatsku, tu je za razliku od poslovnih perspektiva, po mišljenju ispitanika, došlo do minimalnih pomaka.
Kao i prethodnih godina poduzeća su kao najveće prepreke navela korupciju i nedostatak transparentnosti kod javnih natječaja, administraciju koja je vrlo često neefikasna te nedostatak fleksibilnosti zakonske regulative vezane uz radno pravo.
Relativno uzevši, poduzeća najveće zadovoljstvo izražavaju obzirom na razvoj potražnje na domaćem tržištu, motiviranost zaposlenika, pristup drugim tržištima unutar regije kao i kvalitetu i dostatan broj lokalnih dobavljača.
Iako su neke procjene okvirnih uvjeta vrlo kritične, poduzeća Hrvatsku smatraju zemljom u kojoj se isplati investirati, pogotovo na primjer u usporedbi s Poljskom, Bugarskom, Rumunjskom i Rusijom.
U odnosu na zemlje poput Slovačke, Češke, Slovenije i baltičkih zemalja, Hrvatska ima ipak lošiju poziciju.
Dodatne impulse daljnjoj izgradnji njemačko-hrvatskih gospodarskih odnosa Komora očekuje i od gospodarsko-političkog dijaloga između Njemačke i Hrvatske, započetog u ljetu prošle godine.
Težište ovog dijaloga obuhvaća područja poput energetike, transporta, turizma, zaštite okoliša te suradnju između srednje velikih poduzeća u okviru zajedničkih projekata.
Volumen investicija predloženih samo od strane njemačkih poduzeća do sada iznosi 1,5 milijardi eura i to u području infrastrukture i turizma, zaključuje se u priopćenju Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore.