Uz bolnicu, odnosno helidrom, grade se dvije zgrade i dizalica je ometale korištenje helidroma. Nakon što je jučer ravnatelj splitske Kliničke bolnice Dujomir Marasović, budući da je bilo dovedeno u pitanje spašavanja ljudi, alarmirao javnost i nadležna ministarstva, građevinari su jutros, na zahtjev građevinske inspekcije Ministarstva graditeljstva, dizalicu koja je ometala siguran pristup helikopterima bili primorani spustiti.
Građevinska inspekcija Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva ujedno je i zatvorila gradilište nakon što je ustanovila odstupanje od građevinske dozvole, doznaje Hina u Ministarstvu.
Dizalica koja je sprječavala dolazak helikoptera postavljena je na južnom slobodnom koridoru za letove helikoptera koji na taj helidrom godišnje s otoka i drugih mjesta u Županiji prevezu oko 300 unesrećenih i bolesnih.
Ravnatelj Kliničke bolnice Dujomir Marasović rekao je novinarima kako je ogorčen i užasnut time što se dogodilo. Najavio je podnošenje tužbe, jer, kako je rekao, "nije samo u pitanju dizalica nego se ne smije graditi ni ispod našeg helidroma budući da smo mi tu zemlju uz bolnicu kupili za potrebe heliodroma, to je bila čista ledina, a sada je građevinski lobi pod etiketom turističkog razvoja sve izgradio okolo." Zapravo je riječ o stanovima", ustvrdio je Marasović.
Helidrom splitske bolnice prvi je i jedini helidrom koji se nalazi u međunarodnome registru i za koji su 1991. izdane sve potrebne dozvole, kazao je ravantelj Marasović okupljenim novinarima, predstavnicima Državne službe za zaštitu i spašavanje, Gorske službe spašavanja, Hitne medicinske pomoći i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Pročelnik područnog ureda za zaštitu i spašavanje Petar Škorić istaknuo je da se ovaj helidrom splitske bolnice najviše koristi jer je samo od početka ove godine zabilježeno 94 spuštanja helikoptera. Od trenutka podnošenja zahtjeva za intervenciju do smještaja u bolnicu, prođe manje od sat vremena. Kako su helikopteri u prošla dva dana kada je helidrom bio zatvoren morali slijetati u zrakoplovnu bazu Divulje vrijeme spašavanja produženo je za 50-ak minuta, što je, rekao je Škorić, nedopustivo.
Helidrom splitske bolnice izgrađen je sredstvima 50 donatora i bio je prvi civilni helidrom u Hrvatskoj.