FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Započela dvomjesečna akcija UNICEF-a i Studene za projekt "Svako dijete treba obitelj"

ZAGREB, 2. svibnja 2007. (Hina) - Kupnjom crveno označenih pakiranja vode Studena i Studenac građani će u iduća dva mjeseca moći dati svoj prilog UNICEF-ovoj akciji "Svako dijete treba obitelj", jer se Studena tijekom akcije odriče 10 posto vrijednosti prodanih proizvoda, kao bi se prikupilo očekivanih milijun kuna za UNICEF.
ZAGREB, 2. svibnja 2007. (Hina) - Kupnjom crveno označenih pakiranja vode Studena i Studenac građani će u iduća dva mjeseca moći dati svoj prilog UNICEF-ovoj akciji "Svako dijete treba obitelj", jer se Studena tijekom akcije odriče 10 posto vrijednosti prodanih proizvoda, kao bi se prikupilo očekivanih milijun kuna za UNICEF.

"Očekujem da ćemo prikupiti potrebnih milijun kuna koje ćemo usmjeriti za pomoć i stručnu podršku udomiteljskim obiteljima s najmlađom djecom te djecom s posebnim potrebama", kazala je predstojnica UNICEF-ova Ureda za Hrvatsku Tanja Radočaj na današnjoj konferenciji za novinare UNICEF-a i Podravka grupe, u čijem je sastavu i Studena.

UNICEF-ova akcija "Svako dijete treba obitelj" pokrenuta je prije dvije godine kako bi se što više djece za koju roditelji ne mogu brinuti smjestilo u udomiteljske obitelji umjesto u institucije.

Od početka akcije oko 600 novih obitelji prihvatilo je djecu, a lani je gotovo 300 djece smješteno u udomiteljske obitelji.

"Međutim, to nije dovoljno jer se djeca i dalje smještaju u domove, a to je posebice loše za najmlađu djecu koja u najranjivijim godinama neće osjetiti toplinu obitelji", istaknula je Radočaj.

Akciju Studene i UNICEF-a "Širimo krugove dobrote", osim prodaje promotivnih pakiranja Studene i Studenca do 30. lipnja pratit će i medijska kampanja na radiju, televiziji i novinama te pet zabavnih događaja za djecu i odrasle koji će se održati na trgovima u Koprivnici, Osijeku, Splitu, Rijeci i Zagrebu.

Novinarima je danas premijerno prikazan televizijski spot "Širimo krugove dobrote" gdje je u glavnoj ulozi Zlatan Stipišić Gibonni, prvi UNICEF-ov ambasador dobre volje u Hrvatskoj.

Gibonni se u prilog akciji odrekao autorskih prava za korištenje glazbe svoje pjesme "Hodaj" sa zadnjega albuma "Unca fibre" u podlozi spota, a najavio je da će se odreći i prihoda koji se za tu pjesmu prikupi tijekom godine.

U promicanje akcije uključit će se i UNICEF-ova ambasadorica dobre volje, glumica Bojana Gregorić Vejzović, te novinar Robert Zuber.

Početak akcije večeras će označiti Gibonnijev koncert u kazalištu Gavella na kojemu će nastupiti sedamnaest vrsnih glazbenika, među kojima i posebni gosti - Matija Dedić i klapa Iskon.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙