"Očekujem da ćemo prikupiti potrebnih milijun kuna koje ćemo usmjeriti za pomoć i stručnu podršku udomiteljskim obiteljima s najmlađom djecom te djecom s posebnim potrebama", kazala je predstojnica UNICEF-ova Ureda za Hrvatsku Tanja Radočaj na današnjoj konferenciji za novinare UNICEF-a i Podravka grupe, u čijem je sastavu i Studena.
UNICEF-ova akcija "Svako dijete treba obitelj" pokrenuta je prije dvije godine kako bi se što više djece za koju roditelji ne mogu brinuti smjestilo u udomiteljske obitelji umjesto u institucije.
Od početka akcije oko 600 novih obitelji prihvatilo je djecu, a lani je gotovo 300 djece smješteno u udomiteljske obitelji.
"Međutim, to nije dovoljno jer se djeca i dalje smještaju u domove, a to je posebice loše za najmlađu djecu koja u najranjivijim godinama neće osjetiti toplinu obitelji", istaknula je Radočaj.
Akciju Studene i UNICEF-a "Širimo krugove dobrote", osim prodaje promotivnih pakiranja Studene i Studenca do 30. lipnja pratit će i medijska kampanja na radiju, televiziji i novinama te pet zabavnih događaja za djecu i odrasle koji će se održati na trgovima u Koprivnici, Osijeku, Splitu, Rijeci i Zagrebu.
Novinarima je danas premijerno prikazan televizijski spot "Širimo krugove dobrote" gdje je u glavnoj ulozi Zlatan Stipišić Gibonni, prvi UNICEF-ov ambasador dobre volje u Hrvatskoj.
Gibonni se u prilog akciji odrekao autorskih prava za korištenje glazbe svoje pjesme "Hodaj" sa zadnjega albuma "Unca fibre" u podlozi spota, a najavio je da će se odreći i prihoda koji se za tu pjesmu prikupi tijekom godine.
U promicanje akcije uključit će se i UNICEF-ova ambasadorica dobre volje, glumica Bojana Gregorić Vejzović, te novinar Robert Zuber.
Početak akcije večeras će označiti Gibonnijev koncert u kazalištu Gavella na kojemu će nastupiti sedamnaest vrsnih glazbenika, među kojima i posebni gosti - Matija Dedić i klapa Iskon.