Naime, dvije bi kompanije u slučaju spajanja bile prisiljene odustati od mnogih poslova kako bi se zaštitio mehanizam ravnopravne tržište utakmice, objasnio je Hernadi.
Za razliku od OMV-a, koji ima udio u MOL-u od 10 posto, čelnik mađarske kompanije trenutno ne bi ulagao u Iran. Ta je zemlja trenutno iz političkih razloga "vrući krumpir", tumači on.
Zahvaljujući strukturi dioničara, OMV-ovu je vodstvu lakše uvjeriti vlasnike u prednosti tog posla, dodaje Hernadi. Naime, više od 25 posto MOL-ovih dioničara čine američki investicijski fondovi a u takvim je uvjetima teško zamisliti angažman u Iranu, objašnjava čelnik mađarske kompanije.
Što se tiče planirane gradnje plinovoda Nabucco u kojem OMV igra vodeću ulogu, Hernadi je ponovio svoje dosadašnje stajalište, ističući da MOL ne mora birati između projekta Nabucco koji podupire Europska komisija i proširenja cjevovoda Blue Stream koje forsira ruski plinski koncern Gazprom. MOL ne isključuje nijednu od te dvije opcije, ističe on.
Najavljuje da će 1. srpnja biti objavljena studija o izvedivosti projekta Blue Stream koja će ponuditi važne podatke. S druge strane već postoje vrlo precizne zamisli o trasi plinovoda Nabucco. Oba projekta podlijegat će propisima EU pa treba omogućiti i pristup ostalim interesentima, smatra Hernadi.