Time su uvaženi zahtjevi Istarske i Zadarske županije te gradova Zadra, Pule i Malog Lošinja za supstitucijom nekadašnje linije na relaciji Zadar-Silba-Mali Lošinj-Unije-Pula-(Koper ili Venezia) koju je održavao trajekt "Marina" Lošinjske plovidbe, navodi se u priopćenju.
Ministarstvo najavljuje da će Vladi RH uputiti prijedlog dopune Odluke o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu (od 7. prosinca 2006.) s time da će u početku linija biti sezonskog karaktera.
Učestalost linije bila bi u predsezoni i podsezoni sa dva povratna putovanja tjedno, dok bi u visokoj sezoni ona bila sa najmanje 5 povratnih putovanja tjedno.
S obzirom na raspoloživost i karakteristike hrvatske putničke flote predloženo je da se linija Pula-(Unije)-Mali Lošinj-(Ilovik)-Zadar odredi kao brzobrodska s minimalnom brzinom broda u liniji od 26 čvora i minimalnim kapacitetom od 250 putnika.
Jutarnji polazak bio bi iz Pule, a povratak iz Zadra.
U nastavku linije, brodar može održavati i međunarodna putovanja.
Osim redovitih luka ticanja brzi brod bi ticao u visokoj sezoni Unije 3 puta tjedno, a Ilovik 2 puta tjedno u oba pravca.
Nakon što Vlada RH donese takvu odluku, Agencija za obalni linijski pomorski promet pripremit će Nacrt prijedloga reda plovidbe i cjenika na toj sezonskoj liniji te će pripremiti i provesti javni natječaj za odabir brodara, navodi se u priopćenju Ministarstva.