Upravno vijeće Agencije odabralo je najbolje ponuđače na 12 brzobrodskih i jednoj klasičnoj brodskoj liniji, dok je na jednoj brzobrodskoj pruzi natječaj poništen.
Nacionalni brodar Jadrolinija dobila je osam linija, dvije linije dobila je dubrovačka tvrtka G and V Line, a po jednu Mia Trade iz Zadra, Split Tours iz Splita i ugostiteljsko-trgovački obrt Kapetan Luka iz Krila Jesenica.
Koncesije se dodjeljuju na rok od šest godina s izuzetkom triju linija, gdje je zbog starosti plovila rok skraćen na pet godina.
Upravno vijeće Agencije odlučilo je poništiti natječaj na državnoj brzobrodskoj liniji Žirje - Kaprije - Šibenik jer ponuditelj, tvrtka IG Brodarstvo iz Rijeke, nema zamjenski brod traženih karakteristika, dok brod Mislav ponuditelja Ivante d.o.o. iz Zlarina nema svjedodžbu o sigurnosti konstrukcije i opreme dinamički podržavanog plovila.
Provedbom natječaja za koncesije broj nautičkih milja na brzobrodskim linijama povećava se za 21 posto, a iznos državnih potpora za 19 posto. Istodobno se uspjelo prosječnu potporu po nautičkoj milji smanjiti s dosadašnjih 320 na 315 kuna po milji, kaže se u priopćenju.
Dodaje se da je na liniji Vis - Split izabran dvostruko veći i brži brod od postojećeg, a na liniji Korčula - Prigradica - Hvar - Split plovit će potpuno novi, veći i brži brod. Na liniji Zadar - Zaglav - Sali kapacitet plovila se povećava za 50 posto, a na liniji Olib - Premuda - Silba - Zadar uvodi se noviji, veći i brži brod.