Splitsku izvedbu ovog klasičnog djela teatra apsurda, postavljenu na europskim kazališnim scenama u najrazličitijim varijantama, režirao je ruski redatelj Aleksandar Ogarjov. Igraju Zoja Odak, Trpimir Jurkić, Snježana Sinovčić, Elvis Bošnjak, Dijana Vidušin i Mijo Jurišić.
Rad na predstavi, kako su glumci na konferenciji kazali, slika je prave ruske škole, sve je obilježeno perfekcionizmom i disciplinom.
Redatelj Ogarjov nije nepoznat splitskoj publici jer je prije dvije godine na Marulićevim danima izvedena i nagrađena njegova predstava Svećenikova djeca koju je, prema tekstu Mate Matišića, postavio u moskovskom teatru Puškin.
Ogarjov je kazao danas novinarima da je Ionescova Ćelava pjevačica veliko djelo koje treba uvijek postavljati jer se iz njega stalno mogu crpsti nova nadahnuća.
Ćelava pjevačica je odavno ušla u sastav školske lektire i svaka nova generacija koja se s njom susretne u početku je malo zatečena besmislicama koje likovi izgovaraju.
U naše vrijeme, misli Ogarjov, izgovara se više besmislica nego ikada, pa stoga vrijedi i postavljati ovu dramu.
Vidimo da je svakodnevna komunikacija najčešće svedena na fraze, na neslušanje i nerazumijevanje - dovoljno je osvrnuti se oko sebe.
Stoga je dobro što ova drama dovodi komunikaciju do krajnjeg apsurda jer kada se do te točke dođe, mora uslijediti i pročišćavanje.
Ionesco je filozof i pjesnik i radostan čovjek s pozitivnim, premda oštrim pogledom na svijet i zanimljivo je zaroniti u te njegove slike, koje uvijek pokazuju nas, ali na neuobičajen način, kaže redatelj.