Kerkorian, čija je prethodna ponuda za preuzimanje Chryslera 1995. odbačena kao neprijateljska, ovoga je puta za kupnju jednog od tri najveća američka proizvođača automobila ponudio 4,5 milijardi dolara.
Njegova zajednička povijest s DaimlerChryslerom uključuje i propalu petogodišnju tužbu za tri milijarde dolara naknade za navodnu štetu koju je pretrpio zbog 36 milijardi dolara vrijednog spajanja Daimler-Benza i Chryslera 1998. Tužbu je sud u saveznoj državi Delaware odbacio 2000.
Kerkorian je nekada, kroz svoju ulagačku tvrtku Tracinta, bio najveći dioničar Chryslera.
Glasnogovornik DaimlerChryslera u Njemačkoj odbio je komentirati njegovu ponudu, ustvrdivši kako ta kompanija želi sve opcije držati otvorenima.
Među ostalim se mogućim ponuđačima nalaze kanadski dobavljač dijelova za automobile Magna International, te private equity tvrtke Cerberus, Blackstone Group i Centerbridge Capital Partners LLC.
Chrysler, kojeg je Daimler Benz kupio 1998., prošle je godine zabilježio gubitke u visini 1,5 milijardi dolara, nastavivši silaznu putanju koja je zahvatila poslovanja sva tri vodeća američka proizvođača automobila - uključujući Ford i GM.