Taj je natječaj 16. prosinca 2006. godine raspisalo Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu, a ponude su otvorene danas, priopćeno je iz te Agencije.
Stručna povjerenstva moraju u roku od 30 dana odabrati najpovoljnijega ponuđača i o tome izvjestiti Upravno vijeće Agencije kako bi se s njime sklopio ugovor o koncesiji.
Otvaranje ponuda obavilo je šest stručnih povjerenstava koje je imenovalo Upravno vijeće Agencije i to prema teritorijalnome principu - za linije na pojedinome plovnome području - splitskom, šibenskom, zadarskom, dubrovačkom, riječkom i senjskom. Na otvaranju ponuda bili su predstavnici brodarskih tvrtki koje su se natjecale za pojedine linije.
Najviše ponuda, ukupno 12, podnijela je riječka Jadrolinija, devet je ponuda tvrtke Mia Trade d.o.o. iz Zadra, sedam tvrtke UTO 'Kapetan Luka' iz Splita, a pet tvrtke Split Tours d.o.o.. Na tri linije natjecala se dubrovačka tvrtka G & V Line d.o.o., dok su po jednu ponudu podnijele tvrtke Ivante d.o.o. iz Šibenika, TUO 'Mankul' iz Zadra, te I.G. Brodarstvo iz Rijeke.
Šest brodara i sada održava državne brzobrodske linije, a po prvi put se javljaju tvrtke 'Mankul' i I.G. Brodarstvo.
Brodari su najviše zanimanja pokazali za linije Jelsa-Bol-Split, Lastovo-Vela Luka-Split i Mali Lošinj-Cres-Rijeka za koje su stigle po četiri ponude.
Najviše je pak linija sa po tri ponude - Žirje-Kaprije-Šibenik, Olib-Premuda-Silba-Zadar, Ist-Molat-Zadar, Žverinac-Božava-Sestrunj-Rivanj-Zadar, Zadar-Sali-Zaglav, Rava-Iž-Zadar i Novalja-Rab-Rijeka.
Po dvije ponude stigle su za linije Korčula-Prigradica-Hvar-Split i Vis-Split, a samo se po jedan potencijalni koncesionar javio za održavanje linija Dubrovnik-Šipanska luka-Sobra i Split-Rogač.