Potpisom ovog Ugovora Agrokor je, nakon Hrvatske, postao tržišnim liderom u maloprodaji hrane i na području Bosne i Hercegovine te je ostvario još jedan od ciljeva zacrtanih u dugoročnoj strategiji razvoja svoje maloprodajne djelatnosti, a koja je postati regionalnim liderom u maloprodaji hrane, navode iz tog koncerna.
Maloprodajna mreža Agrokora uvećana je za 15 maloprodajnih objekata VF komerca ukupne prodajne površine 17 tisuća četvornih metara, koji pokrivaju cijelu BiH, a koji su u 2006. godini ostvarili promet od 155 milijuna konvertibilnih maraka (KM).
Ovom se akvizicijom Agrokor prema ukupnome prometu svih svojih maloprodajnih aktivnosti u BiH svrstao na vodeću poziciju, a promet u 2007. godini prema Agrokorovim će planovima iznositi ukupno 400 milijuna KM.
Širenjem u BiH, koje se ovoga puta odnosi na maloprodajnu mrežu, Agrokor je nastavio svoj investicijski ciklus započet još 1996. godine.
Agrokor je, naime, bio prva hrvatska kompanija koja je u BiH pokrenula vlastitu proizvodnju i najveći je hrvatski investitor u njezino gospodarstvo.
Od otvorenja svoje prve tvrtke u BIH, Agrokor i njegove kompanije - Ledo, Ledo Čitluk, Jamnica, Sarajevski kiseljak i Zvijezda - u distribuciju i proizvodnju uložile su više od 400 milijuna KM.
VF komerc je jedna od najuspješnijih kompanija u BiH, a s Agrokorom je dogovoreno daljnje širenje i strateški razvoj ove djelatnosti uz zadržavanje svih zaposlenih, zaključuje se u priopćenju Agrokora.