FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Lidl prodire na slovensko tržište

LJUBLJANA, 28. ožujka 2007. (Hina/APA) - Njemačka grupacija diskontnih maloprodajnih trgovina prehrambenim namirnicama Lidl otvorit će u četvrtak 15 samoposluživanja u Sloveniji a ta bi brojka uskoro mogla biti povećana za 10 novih trgovina, najavio je direktor prodaje Lidl Slovenija Gregor Kosi.
LJUBLJANA, 28. ožujka 2007. (Hina/APA) - Njemačka grupacija diskontnih maloprodajnih trgovina prehrambenim namirnicama Lidl otvorit će u četvrtak 15 samoposluživanja u Sloveniji a ta bi brojka uskoro mogla biti povećana za 10 novih trgovina, najavio je direktor prodaje Lidl Slovenija Gregor Kosi.

Lidl će tako postati treći inozemni lanac diskontnih trgovina na slovenskom tržištu, na kojem su već prisutni njemački Hofer i talijanski Eurospin.

Ogranak u Sloveniji Lidl je osnovao već 2002. ali je relativno kasno prodro na slovensko tržište, zaključio je direktor ogranka Martin Kokol. Lidl Slovenija zapošljava oko 600 radnika a ta bi brojka zahvaljujući širenju poslovanja trebala porasti.

U kompaniji zasad ne žele navesti koliki udio u slovenskom tržištu priželjkuju. "Svjesni smo da moramo tek pridobiti slovenskog kupca", tumači Kokol.

Na slovenskom tržištu dosad su dominirale tri maloprodajne grupe, slovenski Mercator, Tus i njemački Spar, čiji ukupni tržišni udio u Sloveniji iznosi 83 posto.

Lidlov izravni konkurent Hofer dosegnuo je u 2006., godinu dana nakon ulaska u Sloveniju, tržišni udio od 2,1 posto i četvrto mjesto na ljestvici trgovina prehrambenim namirnicama.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙