Lidl će tako postati treći inozemni lanac diskontnih trgovina na slovenskom tržištu, na kojem su već prisutni njemački Hofer i talijanski Eurospin.
Ogranak u Sloveniji Lidl je osnovao već 2002. ali je relativno kasno prodro na slovensko tržište, zaključio je direktor ogranka Martin Kokol. Lidl Slovenija zapošljava oko 600 radnika a ta bi brojka zahvaljujući širenju poslovanja trebala porasti.
U kompaniji zasad ne žele navesti koliki udio u slovenskom tržištu priželjkuju. "Svjesni smo da moramo tek pridobiti slovenskog kupca", tumači Kokol.
Na slovenskom tržištu dosad su dominirale tri maloprodajne grupe, slovenski Mercator, Tus i njemački Spar, čiji ukupni tržišni udio u Sloveniji iznosi 83 posto.
Lidlov izravni konkurent Hofer dosegnuo je u 2006., godinu dana nakon ulaska u Sloveniju, tržišni udio od 2,1 posto i četvrto mjesto na ljestvici trgovina prehrambenim namirnicama.