FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Slovenija: Mercator, Spar i Tuš imaju ukupno 80 posto maloprodaje

LJUBLJANA, 12. ožujka 2007. (Hina) - Tri najveća trgovačka lanca kontroliraju skoro 83 posto maloprodaje u Sloveniji - prema istraživanju koje je krajem prošle godine napravila agencija Gral-Iteo, Mercator ima najveći tržišni udjel s 45,8 posto, slijede Spar-Interspar s 20,5 posto i Tuš sa 16,4 posto, objavilo je u svom poslovnom prilogu od ponedjeljka ljubljansko "Delo".
LJUBLJANA, 12. ožujka 2007. (Hina) - Tri najveća trgovačka lanca kontroliraju skoro 83 posto maloprodaje u Sloveniji - prema istraživanju koje je krajem prošle godine napravila agencija Gral-Iteo, Mercator ima najveći tržišni udjel s 45,8 posto, slijede Spar-Interspar s 20,5 posto i Tuš sa 16,4 posto, objavilo je u svom poslovnom prilogu od ponedjeljka ljubljansko "Delo".

Po podacima iz istraživanja, prosječna slovenska obitelj za kupovinu proizvoda za svakidašnju potrošnju, u što jer uključena i hrana, mjesečno potroši 330 eura. Potrošnja po obitelji zadnjih godina stagnira, što istraživanje pripisuje stabilnim cijenama hrane, odnosno akcijama s popustima.

Direktor Spara Igor Mervič nalaze istraživanja ocijenio je nerealnim, jer tvrdi da je njihovo poduzeće od 2003. do 2006. godine povećalo promet za 45 posto, u vrijeme kad je potrošnja hrane stagnirala, dok istraživanje naprotiv pokazuje pad njihova tržišnog udjela.

Veće promjene u maloprodaji na slovenskom tržištu očekuju se od ulaska njemačke diskontne trgovačke mreže Lidl, koja krajem ovog mjeseca otvara svojih prvih 15 trgovina u različitim krajevima Slovenije.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙