Prosječno su poslovni skupovi u siječnju trajali po dva dana, a najveći dio sudionika - njih 96 posto ili 15.230 bili su domaći sudionici. Stranaca je pak bilo 4 posto ili 590.
Od ukupnog broja poslovnih skupova tijekom siječnja, najviše je održano kongresa - 107 s 9.416 sudionika, te korporacijskih, odnosno poslovnih sastanaka - 55 s 3.596 sudionika.
Tako je i od kongresa ostvaren najveći promet, oko 2,78 milijuna kuna, dok je od korporacijskih, odnosno poslovnih sastanaka ostvareno 986,2 tisuće kuna.
Podijele li se ostvareni prometi s brojem poslovnih skupova, ispada da je organizacijom jednog kongresa u siječnju ostvareno prosječno oko 26 tisuća kuna prometa, a korporacijskog, odnosno poslovnog sastanka oko 18 tisuća kuna.
Tako proizlazi da je najisplativije bila organizacija "team buildinga" (programi za poticanja kolektivnog duha, vježbanja koordinacije i drugih poticaja). Naime, ukupni prihod od 3 team buildinga tijekom siječnja iznosio je ukupno 123.540 kuna ili oko 41 tisuću kuna po putovanju.
Istodobno, najmanji je prosječni promet ostvaren od javnih konferencija - približno 7.000 kuna po skupu.
Podaci DZS-a pokazuju i kako su najveći broj poslovnih skupova u siječnju, odnosno 121 skup, organizirali poslovni subjekti, tj. poduzeća.
Slijede banke, osiguravatelji, političke strane i nevladine organizacije, koji su organizirali 38 skupova, te Vlada i ostala tijela državne i lokalne uprave, s 10 skupova.