Kako je priopćeno iz Ureda za odnose s javnošću pulskog brodogradilišta, riječ je o tehnički iznimno kompleksnim brodovima koji služe za produbljivanje plovnih putova odnosno izgrađivanje obala, umjetnih otoka ili produbljivanje obala. Uljanikove će novogradnje moći raditi do 36,6 metara dubine mora.
Brodovi će biti dugi 138,5 metara, široki 26 i visoki od 8,80 do 12,20 metara uz nosivost od 2.200 tona. Rok isporuke za oba broda je kraj 2009. godine, a čitav projekt započet će ovih dana.
Kako se doznaje u Uljaniku, bit će to prvi brodovi jaružala na vlastiti pogon izgrađeni u Hrvatskoj, dok je cijena u potpunosti ugovorena u eurima, a ne kao što je do sada bio običaj u američkim dolarima. Nakon isporuke brodovi će ploviti pod zastavom Luksemburga.
Kompanija Dredging and Maritime dio je grupe Jan de Nul koja je jedna od vodećih u svijetu za izvođenje navedenih morskih radova, a trenutačno im je najpoznatiji projekt veliki umjetni otok u obliku palme u Dubaiu.
(Hina) xdspo yds