Predstavljen je i inovativni model suradnje - tzv. Peer-strukovna nastava ostvaren u suradnji s Odense Technical Collegeom - danskim centrom za strukovno obrazovanje i osposobljavanje.
Model je demonstrirao odabranoj skupini maturanata danski profesor Brian Floridon Petersen koji je dan prije prezentacije u posebnoj elektroničkoj anketi ispitao na koji način svaki učenik ponaosob najbolje usvaja gradivo i to je primijenio u današnjoj demonstraciji na engleskom jeziku koja je trajala dva školska sata.
Riječ je o izvedbi laboratorijske nastave "CISCO-CCNA III" (dizajniranje, izgradnja i održavanje manjih i srednje velikih računalnih mreža) na kojoj surađuju danski i hrvatski stručnjaci (peer-nastavnici), objasnila je Andrea Bednjanec, profesorica stručnih predmeta na Elektrotehničkoj školi. Ona je zajedno s kolegama iz svoje škole te partnerskih škola iz Splita i Osijeka bila na studijskome programu u Odensi, od 6. do 13. siječnja.
U projektu CARDS 2003 sudjeluju tri hrvatske elektrotehničke škole - iz Splita, Osijeka i Zagreba koja je i nositelj projekta. Jer, kako je istaknula profesorica Vjera Mrđen, cilj projekta je strukovno usavršavanje ali i njegovo regionalno širenje pa su zato u njega uključene i partnerske škole.
Projekt CARDS 2003 financirala je EU u iznosu od 300 tisuća eura, a sastoji se od dva dijela. Jedan od njih je financiranje nabavke najmodernije opreme na području regulacijske tehnike, vođenja tehnološkoga procesa i senzorike u vrijednosti od 150 tisuća eura kojom će biti opremljene tri spomenute škole.
Drugi dio projekta je stručno usavršavanje nastavnika i njihova suradnja s danskim kolegama kako bi usvojili način tzv. fleksibilnoga izvođenja nastave (Flex Learn) koji u sam centar postavlja učenika-polaznika koji je aktivan sudionik nastave za razliku od pasivnoga odnosa u tradicionalnome načinu podučavanja.
Ostvareni program stručnoga usavršavanja 30 nastavnika strukovnih predmeta iz Zagreba, Splita i Osijeka, prihvatila je Agencija za strukovno obrazovanje i uključen je u plan stručnoga usavršavanja nastavnika.
Program CARDS (Community Assistance for Reconstruction, Development and Stabilization - Pomoć Europske zajednice u obnovi, razvoju i stabilizaciji) program je tehničko-financijske pomoći Europske unije usvojen u prosincu 2000. Osnovni cilj programa je potpora zemljama jugoistočne Europe u aktivnom sudjelovanju u Procesu stabilizacije i pridruživanja.