Spojna cesta na nekim je mjestima niža i do 1,20 metra od razine mosta zbog neusklađenosti starog i novog projekta u koji je uključena modernizacija Radničke ceste.
Bandić je također rekao kako se nada da će se do kraja ožujka dovršiti rotor na mjestu buduće denivelacije Radničke ceste, Petruševca i Žitnjaka te popraviti "ono što je zabrljano" u duljini od 220 metara do Domovinskog mosta gdje se "napravila depresija od 1,20 metara, jer nisu bili usuglašeni stari i novi projekti".
Dijelom su suodgovorni Zagrebačke otpadne vode (ZOV), naš ured (za graditeljstvo) i kolege iz prometa, a dijelom nisu, jer kada se išlo sa starim projektom nije bilo započeto proširenje Radničke ceste na 44 metra od Slavonske avenije do Kanalskog puta, kazao je Bandić na konferenciji za novinare nakon sjednice Gradskog poglavarstva.
Napomenuo je, da će iduće godine, budu li osigurana sredstva, proširenje biti nastavljeno od Kanalskog puta do Petruševca i Žitnjaka.
"S obzirom da smo požurili, ta su dva projekta ubrali danak", rekao je Bandić istaknuvši da će "posljedice snositi oni koji to nisu iskoordinirali te da će se nastojati minimalizirati nastalu štetu i podijeliti je između ZOV-a i Grada, jer je pogreška napravljena s obje strane. Šteta je puno manja od deset milijuna kuna, ali da je i jedna kuna to je neoprostivo, jer se to ne smije događati", istaknuo je Bandić.
"Žao mi je što se to dogodilo i ja kao gradonačelnik nisam mogao dopustiti da se (most) tako otvori, jer želim živjeti u ovom gradu i kad više ne budem gradonačelnik. Dok sam gradonačelnik imam ovlasti i neću dopustiti cirkus i moje je pravo da budem odgovoran, bez obzira o čemu se radilo, pa i o pogrešci, jer je ona sastavni dio mog posla", kazao je Bandić.
Dodao je kako nije bitno kašnjenje od dva tjedna, nego da prometnica bude dovršena u skladu sa strukom i sigurnosnim standardima, jer će to biti jedna od najprometnijih kao jugoistočni ulaz i izlaz u Grad, rekao je Bandić. Uz to, spomenuo je, da će se raditi denivelacija križanja rotora u Remetincu kao jednog od najopasnijeg raskrižja i najvećeg prometnog problema u Zagrebu.