Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, od 37,73 posto ili više od 295 milijarde kuna, na kraju siječnja imalo je Croatia osiguranje.
Pritom je Croatia osiguranje u siječnju ove godine od Allianza preuzelo prvo mjesto po vrijednosti zaračunate bruto premije u segmentu životnih osiguranja.
Naime, udio Croatia osiguranja iznosio je 15,49 posto (28 milijuna kuna), dok je Allianz na drugom mjestu s 14,83 postotnim udjelom, odnosno premijom u iznosu od 26,8 milijuna kuna.
Ukupna zaračunata bruto premija Allinza na kraju siječnja je iznosila 103,75 milijuna kuna, što predstavlja 13,27 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta, a Allianz svrstava na drugo mjesto.
Po vrijednosti ukupne premije na trećem je mjestu Euroherc, s premijom od gotovo 72 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 9,2 posto, a slijedi Jadransko osiguranje koje s premijom u iznosu od 48,35 milijuna kuna, također samo u neživotnom osiguranju, zauzimalo 6,18 postotni tržišni udio.
Primat na tržištu neživotnih osiguranja na kraju siječnja držalo je također Croatia osiguranje, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu većem od 267 kuna ili 44,41 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 4,2 milijuna kuna (0,7 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
U tom segmentu udio Euroherca, koji je na drugom mjestu, iznosio je na kraju siječnja 11,97 posto, dok je Jadransko osiguranje na trećem mjestu, sa 8,04 postotnim udjelom.