Tanker je dugačak 195,3 metra i širok 32,2 metra, izgrađen je pod nadzorom klasifikacijske kuće "Det Norske Veritas", a plovit će pod zastavom Maršalskog otočja.
Porinuti tanker peti je iz serije od deset tankera koji se u riječkom brodogradilištu grade za letonskog naručitelja, a vrijedni su gotovo 400 milijuna dolara.
Na svečanom porinuću bili su nazočni potpredsjednik Vlade Damir Polančec i državni tajnik za gospodarstvo Vladimir Vranković. Polančec je tom prigodom rekao kako Vlada smatra da nacionalna brodogradnja mora opstati te kako vjeruje da će Europska komisija prihvatiti predloženi program restrukturiranja hrvatske brodogradnje.
Istaknuo je da se u domaćoj brodogradnji ostvaruje oko 15 posto izvoza, da je u pet najvećih državnih brodogradilišta zaposleno oko 11.000 radnika, da u njima radi još oko 6000 kooperantskih radnika, te da je s brodogradnjom, izravno i neizravno, povezana egzistencija oko 40.000 ljudi.
Polančec je rekao da će se izrađivati pojedinačni programi za sanaciju pet državnih brodogradilišta te da se na temelju toga očekuje da bi za tri do četiri godine ta brodogradilišta mogla raditi bez gubitaka.
Govoreći o Brodogradilištu "3. maj", potpredsjednik Vlade je istaknuo da će imovina koja mu je oduzeta prije nekoliko godina, tijekom jedne od sanacija, biti vraćena - imovina na pomorskom dobru rješavat će se putem koncesija, a imovina koja nije na pomorskom dobru bit će vraćena brodogradilištu te će njome biti povećan temeljni kapital.
Nakon svečanog porinuća na isti je navoz položena kobilica za izgradnju sedmog tankera iz serije za letonskog naručitelja.
(Hina) xhsup yvkn