Ta udruga upozorava da je povećanje cijena parkiranja moralo biti popraćeno paketom mjera za poboljšanje javnog prometa i ohrabrivanje biciklizma i pješačenja, što nikako da stigne na red sjednica Gradske skupštine, Poglavarstva i Holdinga.
Zeleni se zalažu da se oslobode tramvajske pruge od automobila i uvedu nove autobusne linije, osobito minibusevima koje bi popunile sadašnje manjkavosti tramvaja i autobusa.
Nove garaže treba graditi izvan uže gradske jezgre, ohrabrujući korištenje javnog prometa u centru, smatraju Zeleni.
Oni se zalažu i za 'razbijanje nerazumnog monopola taksi službe", što bi, smatraju, omogućilo znatno smanjenje cijena.
Također bi, navode, trebalo bolje iskoristiti željeznicu na postojećoj trasi Savski Marof - Dugo Selo, te osposobiti sada nekorištene industrijske kolosijeke.
Zeleni ističu da su protiv poskupljenja komunalija jer smatraju da je to panična mjera da se napuni gradska kasa za daljnju provedbu megalomanskih prekupih i nepotrebnih projekta, poput tunela kroz Medvednicu, kažu Zeleni za Zagreb.