Riječ je o nastavku akcije Kupujmo hrvatsko, koju HGK provodi već deset godina, i tijekom koje je 164 proizvoda ponijelo znak Hrvatska kvaliteta, a 81 oznaku Izvorno hrvatsko, rekao je na današnjem predstavljanju projekta predsjednik HGK-a Nadan Vidošević.
Projektom Be CROative HGK, kaže Vidošević, HGK želi predstaviti Hrvatsku i hrvatske brandove tako što će promovirati kvalitetne hrvatske proizvode kao dio hrvatske tradicije, razvojno istraživačkog rada i inovacije te pokazati da osim uspješnih sportaša i lijepe prirode, Hrvatska ima i vrhunske proizvode.
Posebno je važno da Hrvatska u Europsku uniju unese imidž zemlje iz koje dolaze kvalitetni proizvodi te da prva asocijacija na Hrvatsku bude kvaliteta, kaže Vidošević.
Hrvatski brandovi, njih ukupno 31, promovirat će se serijom izložbi na sajmovima turizma u Muenchenu, od 22. do 26. veljače, Lisabonu (sajam Expolingua, od 8. do 10. ožujka) i u Bruxellesu, tijekom svibnja.
Muenchen je izabran jer Njemačka trenutno predsjeda Europskom unijom, Lisabon zato što Portugal preuzima predsjedanje od Njemačke, a Bruxelles kao središte EU-a.
Izložbeni prostor bit će oblikovan u dvije velike staklene kocke s multimedijalnim sadržajima, a osnovna polazišta izložbenog koncepta su "Hrvatska kao zemlja kreativnih ljudi", "Hrvatski proizvodi su visoko kvalitetni" i "Hrvatska je suvremena zemlja 21. stoljeća", kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK-a Milica Rakuša Martulaš.
Neki od proizvoda koji će biti predstavljeni su Plivin Sumamed, Podravkina Vegeta, Badelova šljivovica, Kraševa Bajadera, beljski kulen, dalmatinski sirevi, razna vina, paška čipka i drugi.