Ta financijskim teškoćama pogođena kompanija objavila je svoje izvješće u nedjelju kako bi u roku koji joj je postavio regulator za tržišta dionica Consob predstavila svoju financijsku situaciju i industrijsku strategiju, dan prije isteka krajnjeg roka za predaju preliminarnih ponuda za kupnju kontrolnog udjela u njoj.
U ponedjeljak je, naime, krajnji rok do kojeg moraju biti podnesene ponude za posrnulu Alitaliju u kojoj talijanska vlada u svome vlasništvu drži 49,9 udjela i želi ju privatizirati.
Nadalje, u svojem izvješću Consobu, Alitalia je objavila kako njezin plan smanjenja troškova za razdoblje od 2005. do 2008. u ovome trenutku nije moguće ostvariti.
Talijanski regulator za tržišta dionica naložio je Alitaliji da podnese izvješće pošto je zrakoplovna kompanija otkazala sastanak nadzornog odbora 19. siječnja nakon što je ostavku na svoje mjesto u odboru Alitalije dao čelnik Air France-KLM-a Jean-Cyril Spinetta.
U tisku su se prošlog tjedna pojavili napisi kako Air France-KLM neće dati ponudu za posrnulu talijansku kompaniju zbog visoke cijene - 1,5 milijardi eura bez dugova - i strogih uvjeta talijanske vlade.