Ta spojna cesta skratit će put od Šibenika prema zaleđu, a riječ je o prvoj fazi gradnje buduće brze ceste Šibenik-Drniš-Knin, rečeno je.
Na trasi ceste Čvor Šibenik-Tromilja, duge 2,83 kilometra, kroz brdo Trtar bit će probijen tunel Ploče od 360 metara. U radove će biti uložena 72 milijuna kuna bez PDV-a.
"Tu ne ćemo stati i Hrvatske ceste već pripremaju projektnu dokumentaciju za izgradnju brze ceste od Šibenika prema Kninu i granici s BIH, uključivo novi most preko Čikole u Drnišu", rekao je ministar Kalmeta, dodavši da će izgradnja ceste prema Kninu biti uvrštena u sljedeći četverogodišnji plan.
Izgradnja dionice od Šibenika do Tromilje najzahtjevniji je i najskuplji dio buduće trase ceste Šibenik-Drniš-Knin, naglasio je šibensko-kninski župan Goran Pauk, dodavši kako "ta cesta za Županiju znači isto što i auto-cesta za Hrvatsku.".
Šibenska gradonačelnica Nedjeljka Klarić ustvrdila je da će Šibenik prvi osjetiti važnost izgradnje tunela kroz Trtar. "Kad je riječ o području Lozovca i Tromilje, nova će infrastruktura omogućiti da se neki predjeli pretvore u gospodarske zone, što će uvelike koristiti razvoju Šibenika", dodala je gradonačelnica Klarić.
Investitor ceste Šibenik - Tromilja su Hrvatske ceste, a izvođači radova su Hidroelektra niskogradnja i splitsko Poduzeće za ceste.
Ministar Kalmeta je za posjeta gradilištu Tehnološke ceste u Šibeniku istaknuo kako se uvjerio da će radovi biti gotovi nekoliko mjeseci prije roka, odnosno do početka ovogodišnje turističke sezone. Ta je cesta bitna i za razvoj šibenske luke, i za prometnu prometnu mrežu grada Šibenika, koji ju čeka već 40 godina, podsjetio je, dodavši da će se njezinim dovršetkom od šibenske luke do autoceste dolaziti za pet minuta.