U iduća četiri mjeseca gledatelji CNN-a moći će upoznati Srbiju kroz ukupno 507 spotova u trajanju od po 40 sekundi, za što je Vlada Srbije izdvojila pola milijuna eura.
Predsjednik Turističke organizacije Srbije Miodrag Popović, u izjavi za Radio B92 u srijedu, precizirao je da su u spotovima prikazane četiri turističke regije u Srbiji, Vojvodina, Beograd, jugoistočna i jugozapadna Srbija, a u spotovima su - među ostalim - prikazana i dva manastira na Kosovu, Visoki Dečani i Gračanica.
Polovina sume od pola milijuna eura već je plaćena, kaže Popović, a novac je izdvojen iz Nacionalnog investicijskog plana, koji je formiran nakon prošlogodišnje prodaje "Mobtela" norveškom "Telenoru".
Kako je Radiju B92 izjavio medijski stručnjak Cvijetin Milivojević, kampanja na CNN-u se mora isplatiti, te donijeti drugačiji pogled na Srbiju.
"Na neki način, CNN je duboko inkorporiran u ono što je bilo stvaranje negativne slike Srbije u svijetu. Pola milijuna nije veliki iznos ako imate u vidu jak intezitet dnevnih oglašavanja. Ne očekujem spektakularne rezultate, ali očekujem da će se bar razmišljati na drugi način o Srbiji. Ne vjerujem da će gledatelji CNN-a odmah donijeti drugačije zaključke o Srbiji, ali će ih, u svakom slučaju, natjerati da razmišljaju na drugi način o Srbiji, to je u ovoj fazi sasvim dovoljno", kaže Milivojević.
U Turističkoj organizaciji Srbije planiraju nastavak medijskog predstavljanja na američkom tržištu, a u tijeku su pregovori i s britanskom televizijom SKY i Travel Channel, a na proljeće će reportažu o Srbiji snimati i njemački NTV.