Most Erdut-Bogojevo, dužine 621 metar, nalazi se na regionalnoj pruzi Vinkovci-Subotica, a promet je obustavljen početkom travnja 1999., kada je u raketiranju snaga NATO-a oštećena konstrukcija mosta na lijevoj obali Dunava, a uništeni su i telekomunikacijski kablovi.
Most je obnovila beogradska "Mostogradnja", a zamijenjeno je oko 120 tona oštećene čelične konstrukcije. Radovi su stajali 710.000 eura, od čega su Hrvatskoj donacijom pomogle Belgija i Norveška s po 200.000 eura, a ostatak od 310.000 eura osigurala je Republika Srbija.
Na svečanosti otvorenja obnovljenoga mosta, uz ostale, bili su veleposlanice Belgije i Norveške u RH Elisabeth Wallaas i Marie-Johane Roccas, hrvatski veleposlanik u Srbiji Tonči Stanišić te srbijanski veleposlanik u Hrvatskoj Radivoje Cvetićanin.
Istaknuvši da je današnji događaj prigoda da se konkretnim primjerima pokaže koliko su dvije države spremne surađivati, državni tajnik Livaković rekao je da ovaj most ima iznimno značenje za gospodarsku i prekograničnu suradnju, kao i za povezivanje ljudi.
Hrvatska je u procesu približavanja Europskoj uniji, što je sigurno i Srbiji cilj, tako da veliki značaj posvećujemo regionalnoj i prekograničnoj suradnji, rekao je Livaković dodavši kako je jedna od investicija, koja je kandidirana za sredstva pretpristupnih fondova EU, obnova pruge Vinkovci-Tovarnik, a koja je, kako kaže, komplementarna s projektom obnove ovoga mosta.
Ministar Ilić ocijenio je da dovršetak radova na mostu pokazuje kako se dobrom suradnjom vlada dviju država mogu završiti i ovakvi zahtjevni projekti te je zahvalio ministru Božidaru Kalmeti na zalaganju za ovaj projekt kao i donatorima koji su omogućili njegov završetak i uspostavu željezničkog prometa između Hrvatske i Srbije.
Ovo je još jedan dokaz da želimo iznimno dobre odnose s Republikom Hrvatskom, te ćemo s tim u skladu u pograničnim zonama urediti niz drugih graničnih prijelaza, među ostalima i kod Šida, rekao je Ilić. Dodao je da ova pruga iznimno značajna za vojvođanske gradove te kako se očekuje da će obnova mosta i željezničkog prometa omogućiti bolje gospodarske odnose između dviju država.
Kako je istaknuto, voznim redom za 2007. godinu predviđeno je prometovanje jednog para teretnih vlakova, dok se uspostava putničkog prometa, nakon usuglašavanja željeznica dviju država, očekuje u voznom redu za 2007./2008. godinu.