FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAGREB: POČEO SIMPOZIJ "FILOZOFIJA I OBRAZOVANJE"

ZAGREB, 1. prosinca (Hina) - "Filozofija i obrazovanje" naslov je dvodnevnog simpozija, koji je jutros počeo u Zagrebu. Organizator skupa je Hrvatsko filozofsko društvo, a nazočno mu je dvadesetak sudionika iz cijele Hrvatske.
ZAGREB, 1. prosinca (Hina) - "Filozofija i obrazovanje" naslov je dvodnevnog simpozija, koji je jutros počeo u Zagrebu. Organizator skupa je Hrvatsko filozofsko društvo, a nazočno mu je dvadesetak sudionika iz cijele Hrvatske.#L# Filozofija je od samih početaka bila značajna za područje odgoja, još od prvog zaokruženoga Platonovog sustava odgoja, rekao je predsjednik Hrvatskog filozofskog društva Ante Čović. Filozofski aspekt obrazovanja važan je jer je vidljiva veza odgoja i obrazovanja s općim dobrom, temeljem za konstituiranje svake zajednice, istaknuo je Čović. Ministar prosvjete i športa Vladimir Strugar napomenuo je da je tema simpozija značajna zbog održavanja povezanosti filozofije i pedagogije i zbog uočavanja nedostataka filozofske koncepcije u rješavanju pedagoških problema. I u aktualnim promjenama u školstvu, pedagogija ne može izbjeći pitanja na koja filozofija može dati odgovor, naglasio je Strugar. Savjetnik hrvatskoga predsjednika za kulturu i obrazovanje Zdravko Jelenović izrazio je uvjerenje da će skup odgovoriti na mnoga pitanja koja muče obrazovni sustav u rješavanju dilema i koje se pojavljuju u vremenima reformi. Po riječima rektora Sveučilišta u Zagrebu Branka Jerena, simpozij "Filozofija i obrazovanje" dokaz je da postoje ljudi koji žele promišljati o obrazovanju i svojom mu riječju dati prilog. Izlažući svoje predavanje na naslovnu temu, Lino Veljak je rekao da o tome što podrazumijevamo pod istinom ovisi i kakav ćemo koncept obrazovanja poticati. Kako je napomenuo, tom tezom relativizira se, ali i dodatno potvrđuje postavka da je filozofija temelj cjelokupne znanosti. Teme izlaganja bit će, među ostalim, "Epistemološki paradoks obrazovanja", "Metodika nastave filozofije - pedagoška ili filozofska kategorija", "Uloga umjetnosti u moralnom odgoju", "Obrazovanje i odgoj u doba nasilja", "Nietzsche o odgoju i obrazovanju" i "Prosudba kvalitete u obrazovanju". (Hina) ag mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙