ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Hrvatska svoj image u svijetu treba graditi na modelu "pozitivnih stereotipa", poput Irske, smatraju članovi radne skupine predsjednika Republike za poticanje dugoročne i cjelovite hrvatske promidžbe u
Europskoj uniji.
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Hrvatska svoj image u svijetu treba
graditi na modelu "pozitivnih stereotipa", poput Irske, smatraju
članovi radne skupine predsjednika Republike za poticanje
dugoročne i cjelovite hrvatske promidžbe u Europskoj uniji.#L#
"Moderna promocija zasniva se na modelu pozitivnih stereotipa",
rekao je u ponedjeljak u Zagrebu voditelj radne skupine Dražen
Vukov-Colić prilikom predstavljanja inicijative za izgradnju
novog imagea i identiteta Hrvatske. Vukov-Colić je dodao da je
Irska dobar primjer izgradnje imagea na osnovi pozitivnih
stereotipa - pivo, veseli i raspjevani ljudi itd.
Radna skupina predsjednika Republike Stipe Mesića za poticanje
dugoročne i cjelovite hrvatske promidžbe u Europskoj uniji počela
je s neslužbenim zajedničkim raspravama još u svibnju ove godine
kako bi pripremila široki koncept tema i prijedloga za sustavne
odluke o novoj diplomaciji i promociji, nacionalnoj kulturi i
kreaciji, i dosljednom europskom image i identitetu.
U Radnoj skupini su okupljeni neovisni stručnjaci za javnu
diplomaciju, dizajn i korporativni identetitet, medije i nevladine
udruge - Irena Zubčević, Feđa Vukić, Robert Jakovljević, Stjepan
Malović, Stjepo Martinović, Damir Grubiša i Ivan Tanta.
Hrvatska uopće nije imala nacionalni program za promociju u
svijetu, za razliku od drugih zemalja kandidata za članstvo u
Europsku uniju koje na tome sustavno rade, poput Poljske koje je u
te svrhe dosad potrošila 36 milijuna dolara.
Dražen Vukov-Colić, Stjepo Martinović i Feđa Vukić kazali su u
ponedjeljak da je ova inicijativa otvorena za sve dobronamjerne
ideje i prijedloge. Njezin cilj nije dati gotove recepte nego
potaknuti na razmišljanje o toj temi.
Radna skupina je priredila autorsku bilježnicu u kojoj su
objavljeni stručni radovi, dodatni prijedlozi i neovisna
razmišljanja svojih članova i suradnika.
(Hina) sv sl