FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PROMOCIJA HRVATSKOG TURIZMA U 2001. - PROMJENE U ODNOSIMA S MEDIJIMA

ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Promocija hrvatskog turizma u 2001. godini odvijat će se na drugačiji način nego do sada, a najveće promjene predviđaju se u obradi inozemnog turističkog tržišta kroz poboljšavanje odnosa s medijima, u nastupima na sajmovima te u informativnoj i izdavačkoj djelatnosti.
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Promocija hrvatskog turizma u 2001. godini odvijat će se na drugačiji način nego do sada, a najveće promjene predviđaju se u obradi inozemnog turističkog tržišta kroz poboljšavanje odnosa s medijima, u nastupima na sajmovima te u informativnoj i izdavačkoj djelatnosti.#L# Od uspješnosti u realizaciji programa promocije očekuje se znatan doprinos povećanju turističkog prometa u 2001. Za iduću godinu predviđa se rast prometa za 5 do 10 posto, ističu u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ). Bitne promjene u promociji hrvatskog turizma u odnosu na ovu i prošle godine tiču se odnosa s medijima. Od ukupno predviđenih sredstava za 2001. HTZ-a u visini od 144,6 milijuna kuna najviše će se izdvojiti za oglašavanje u medijima - 27,5 posto ili oko 40 milijuna kuna (čak 270 posto više nego u 2000. godini kada je za tu namjenu izdvojeno oko 11 milijuna kuna). Pri izboru inozemnih novinara kao i turističkih agenata koji će putovati u Hrvatsku ide se na selektivniji pristup - uključivat će se manji, ali kvalitetniji krug utjecajnih turističkih novinara (tzv. opinion makeri) iz poznatijih medijskih kuća. U tom smislu veća pažnja posvetit će se "zainteresiranijim" tržištima za Hrvatsku - SR Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Belgiji, Nizozemskoj i Skandinaviji i to korištenjem usluga odabranih agencija za odnose s javnošću u pojedinoj zemlji. Klasične konferencije za novinare, posebno na sajmovima i studijskim putovanjima, zamijenit će sadržajni, ležerni i programski interesantni susreti. Jedna od značajnijih medijskih manifestacija u 2001. godini bit će organiziranje Drugog po redu "Svjetskog kupa TV u jedrenju", u što bi se uključilo 30 TV kuća s 250 do 300 inozemnih novinara. Za ovu manifestaciju, koja će se inače održavati svake druge godine, ukupno je predviđeno 5 milijuna kuna od čega će HTZ izdvojiti 3,5 milijuna, a sponzori 1,5 milijuna kuna. Nastupi Hrvatske na sajmovima također će doživjeti promjene koje će biti vidljive ne samo u promijenjenom vizualnom identitetu nego i u popratnim aktivnostima prije, za i poslije sajmova. Za svaki sajam će se tako posebno osmisliti scenarij nastupa, štandovi će svaki puta biti drugačije opremljeni i uređeni, otvoreniji za posjetitelje i s više autohtonih elemenata turističke ponude. Na sajmovima će biti intenzivnije uključene županija kao i strukovnih udruga (HUP, HOK i slične). Hrvatska će u 2001. nastupiti na 79 sajmova, što je više nego u ovoj godini kada je bila prisutna na 65 sajma. Za nastupe na sajmovima predviđeno je 15,2 posto od ukupnih sredstava, na razini su onima iz 2000. godine i iznose 22 milijuna kuna. Promjene u informativnoj djelatnosti HTZ-a za 2001., kao dio programa promocije, imaju cilj stvaranje integriranog turističkog informacijskog sustava koji bi obuhvatio sve subjekte značajne za hrvatski turizam. U planu je i stvaranje elektroničke baze podataka te internetizacija sustava u sklopu čega se početkom veljače 2001. planira postavljanje rekonstruirane web stranice HTZ-a na Internetu. Izdavačkoj djelatnosti će se također posvetiti veća pažnja, a osnovni cilj je da sve edicije HTZ-a budu informativnije i prilagođenije zahtjevima tržišta nego do sada. Tako se u 2001. planira izrada nove serije malih i "jumbo" plakata, snimanje video i TV filmova, izrada novih i nedostatnih promidžbenih materijala i suvenira. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙