PLITVIČKA JEZERA, 4. studenoga (Hina) - Poznata španjolska marketinška tvrtka "THR Barcelona" izradit će strateški marketinški plan hrvatskog turizma od 2001. do 2005. godine, rečeno je danas na skupu o strategiji hrvatskog
turizma.
PLITVIČKA JEZERA, 4. studenoga (Hina) - Poznata španjolska
marketinška tvrtka "THR Barcelona" izradit će strateški
marketinški plan hrvatskog turizma od 2001. do 2005. godine, rečeno
je danas na skupu o strategiji hrvatskog turizma.#L#
Strateški marketinški plan hrvatskog turizma imat će posebnu
težinu kod investitora i postavit će drugačiju cijenu našeg
turističkog proizvoda, izjavila je ministrica turizma Pave Župan
Rusković nakon predstavljanja španjolske konzultantske i
marketinške tvrtke u plitvičkom hotelu "Jezero".
"Materijal koji nam je danas predstavljen pokazuje da strategija
hrvatskog turizma ne može biti strategija Hrvatske, Ministarstva
turizma ili Hrvatske turističke zajednice, već strategija
hrvatskih regija poput Dalmacije, Istre, Dubrovnika ili Zagreba",
rekla je Župan Rusković.
Tržište danas ne kupuje zemlju već turističku regiju, destinaciju s
prepoznatljivim proizvodom, i Hrvatska to mora uvažiti kako bi se
prilagodila turizmu novog doba, istaknula je ministrica.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić napomenuo je da
taj projekt stoji oko dva milijuna kuna. Svoj novi imidž i
turistički proizvod trebaju kreirati turističke regije, gradovi i
destinacije, a ne krovne institucije, kao što pokazuje iskustvo
Španjolske i Grčke, dodao je Bulić.
Plitvičkom trodnevnom skupu nazočili su zamjenik ministrice
turizma Veljko Ostojić i brojni hrvatski turistički djelatnici.
(Hina) tg md