PLITVIČKA JEZERA, 3. studenoga (Hina) - Povodom početka izrade Strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma 2001. do 2005. u plitvičkom hotelu "Jezero" održavaju se radionice (workshop) za četrdesetak stručnjaka iz područja turizma
i marketinga.
PLITVIČKA JEZERA, 3. studenoga (Hina) - Povodom početka izrade
Strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma 2001. do 2005. u
plitvičkom hotelu "Jezero" održavaju se radionice (workshop) za
četrdesetak stručnjaka iz područja turizma i marketinga.#L#
Organizator radionica je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i
Minstarstvo turizma, a predstavljena je i španjolska tvrtka T.H.R.
s kojom je 14. listopada ove godine u Barceloni potpisan Ugovor o
izradi plana.
Po riječima direktora HTZ-a Nike Bulića Zajednica je naručitelj
izrade ovog plana, a od pet svjetskih marketinških tvrtki kojima je
turizam glavno područje, i koje su se javile na međunarodni
natječaj, odabrana je španjolska tvrtka T.H.R. iz Barcelone na
osnovi najbolje ponude. Riječ je o jednoj od vodećih svjetskih
konzultantskih kuća s područja turističkog marketinga, kazao je
Bulić.
Zamjenik ministrice turizma Veljko Ostojić kazao je da Hrvatska kao
turistička zemlja želi dobiti konačno kvalitetan markentiški
proizvod i novi vizualni identitet radi daljnjeg iskoraka Hrvatske
kao turističke zemlje. Dodao je kako su Španjolci izradili slične
strateške markentiške planove za Argentinu, Kubu, SAD i neke
europske zemlje.
U okviru današnje radionice razgovaralo se o španjolskim
iskustvima na planu izrade strateško-marketinških planova, o čemu
je nazočne upoznao glavni direktor T.H.R.-a iz Barcelona Eulogio
Bordas.
Plitvički "turistički workshop" nastavlja rad sutra, kada će o
svemu postignutom biti upoznati novinari i članovi Turističkog
vijeća HTZ-a.
(Hina) tg/tam ds