FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: POČETAK IZRADE STRATEŠKO-MARKETINŠKOG PLANA HRVATSKOG TURIZMA

PLITVIČKA JEZERA, 3. studenoga (Hina) - Povodom početka izrade Strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma 2001. do 2005. u plitvičkom hotelu "Jezero" održavaju se radionice (workshop) za četrdesetak stručnjaka iz područja turizma i marketinga.
PLITVIČKA JEZERA, 3. studenoga (Hina) - Povodom početka izrade Strateško-marketinškog plana hrvatskog turizma 2001. do 2005. u plitvičkom hotelu "Jezero" održavaju se radionice (workshop) za četrdesetak stručnjaka iz područja turizma i marketinga.#L# Organizator radionica je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Minstarstvo turizma, a predstavljena je i španjolska tvrtka T.H.R. s kojom je 14. listopada ove godine u Barceloni potpisan Ugovor o izradi plana. Po riječima direktora HTZ-a Nike Bulića Zajednica je naručitelj izrade ovog plana, a od pet svjetskih marketinških tvrtki kojima je turizam glavno područje, i koje su se javile na međunarodni natječaj, odabrana je španjolska tvrtka T.H.R. iz Barcelone na osnovi najbolje ponude. Riječ je o jednoj od vodećih svjetskih konzultantskih kuća s područja turističkog marketinga, kazao je Bulić. Zamjenik ministrice turizma Veljko Ostojić kazao je da Hrvatska kao turistička zemlja želi dobiti konačno kvalitetan markentiški proizvod i novi vizualni identitet radi daljnjeg iskoraka Hrvatske kao turističke zemlje. Dodao je kako su Španjolci izradili slične strateške markentiške planove za Argentinu, Kubu, SAD i neke europske zemlje. U okviru današnje radionice razgovaralo se o španjolskim iskustvima na planu izrade strateško-marketinških planova, o čemu je nazočne upoznao glavni direktor T.H.R.-a iz Barcelona Eulogio Bordas. Plitvički "turistički workshop" nastavlja rad sutra, kada će o svemu postignutom biti upoznati novinari i članovi Turističkog vijeća HTZ-a. (Hina) tg/tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙