FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRVO ISTRAŽIVANJE INTERNET BANKARSTVA U HRVATSKOJ

ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Korisnici Internet usluga u Hrvatskoj vrlo su zainteresirani za mogućnost korištenja Internet bankarstva koje su ponudile pojedine hrvatske banke iako ih većina smatra da je osnovni nedostatak takvog bankarstva nesigurnost poslovanja, pokazuju rezultati prvog istraživanja Internet bankarstva u Hrvatskoj koje je provela zagrebačka tvrtka Proof u sklopu projekta eMoney. Od 581 korisnika Interneta koji su sudjelovali u anketi o Internet bankarstvu provedenoj tijekom srpnja i kolovoza ove godine, njih 4,3 posto već koristi Internet bankarske usluge, dok bi ih 81,2 posto vjerojatno ili sigurno koristilo. Izuzetno malen postotak Internet korisnika u Hrvatskoj, ističu u Proofu, Internet bankarstvo doživljava negativno. Tako samo 6,8 posto korisnika vjeruje da neće koristiti usluge Internet bankarstva, a 0,8 posto je u to sigurno. Kao najveću prednost Internet bankarstva, više od polovice Internet korisnika navodi brzinu pružanja usluge za razliku od gubitka vremena u čekanju u bankama. Trećina korisnika želi dostupnost neovisno o vremenu i mjestu, a u prosjeku svaki deseti korisnik u Internet bankarstvu nalazi veću komociju, jednostavnost te lakšu kontrolu i preglednost računa.
ZAGREB, 18. rujna (Hina) - Korisnici Internet usluga u Hrvatskoj vrlo su zainteresirani za mogućnost korištenja Internet bankarstva koje su ponudile pojedine hrvatske banke iako ih većina smatra da je osnovni nedostatak takvog bankarstva nesigurnost poslovanja, pokazuju rezultati prvog istraživanja Internet bankarstva u Hrvatskoj koje je provela zagrebačka tvrtka Proof u sklopu projekta eMoney. Od 581 korisnika Interneta koji su sudjelovali u anketi o Internet bankarstvu provedenoj tijekom srpnja i kolovoza ove godine, njih 4,3 posto već koristi Internet bankarske usluge, dok bi ih 81,2 posto vjerojatno ili sigurno koristilo. Izuzetno malen postotak Internet korisnika u Hrvatskoj, ističu u Proofu, Internet bankarstvo doživljava negativno. Tako samo 6,8 posto korisnika vjeruje da neće koristiti usluge Internet bankarstva, a 0,8 posto je u to sigurno. Kao najveću prednost Internet bankarstva, više od polovice Internet korisnika navodi brzinu pružanja usluge za razliku od gubitka vremena u čekanju u bankama. Trećina korisnika želi dostupnost neovisno o vremenu i mjestu, a u prosjeku svaki deseti korisnik u Internet bankarstvu nalazi veću komociju, jednostavnost te lakšu kontrolu i preglednost računa. Unatoč svim tim prednostima, hrvatski su Internet korisnici svjesni potencijalnih rizika Internet bankarstva pri čemu 64,4 posto ispitanika kao osnovni nedostatak Internet bankarstva ističe nesigurno poslovanje, odnosno strah od kompjutorskih hakera i provala. Stoga u Proofu zaključuju da će banke morati svojim Internet korisnicima jamčiti jednaku sigurnost u Internet bankarstvu kao i u klasičnom oblicima poslovanja. Projekt eMoney namijenjen je bankama i njihovim komitentima kako bi dobili kvalitetni uvid u potencijal Internet tržišta u Hrvatskoj, kao segmenta općeg bankarskog tržišta, a obuhvaća analizu prednosti i negativnosti koje trenutačni i potencijalni Internet korisnici doživljavaju u usluzi Internet bankarstva.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙