FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ACCENT: ISTRAŽIVANJE FINANCIJSKOG TRŽIŠTA U RH

ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Zagrebačka banka, Raiffeisen stambena štedionica, American Express kreditna kartica i Croatia osiguranje, najpopularnije su financijske institucije u Hrvatskoj, rezultati su znanstvenog istraživanja financijskog tržišta u Republici Hrvatskoj koje je provela zagrebačka agencija za istraživanje tržišta Accent. Rezultati tog istraživanja predstavljeni su danas u sklopu Sajma financija i poslovnih mogućnosti "CroMoney" na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Zagrebačka banka, Raiffeisen stambena štedionica, American Express kreditna kartica i Croatia osiguranje, najpopularnije su financijske institucije u Hrvatskoj, rezultati su znanstvenog istraživanja financijskog tržišta u Republici Hrvatskoj koje je provela zagrebačka agencija za istraživanje tržišta Accent. Rezultati tog istraživanja predstavljeni su danas u sklopu Sajma financija i poslovnih mogućnosti "CroMoney" na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu. #L# Istraživanje je provedeno u srpnju ove godine, na tisuću ispitanika u svim hrvatskim županijama. Prema rezultatima, hrvatskim građanima najpoznatija banka je Zagrebačka banka (poznaje je 46,8 posto ispitanika), a slijedi Privredna banka Zagreb (PBZ). Zanimljivost ovog dijela istraživanja je kako je udio prepoznatljivosti stranih banaka na hrvatskom tržištu vrlo mali, što, prema riječima Davora Tolića, koji je vodio tim, govori o tome da je za njih bolje da pri preuzimanju domaćih banaka ne mijenjaju već tradicionalna imena. Nadalje, 24,2 posto ispitanika bez podsjećanja prepoznaje Raiffeisen stambenu štedionicu, dok se 13,6 posto prvo sjetilo Prve stambene štedionice Zagrebačke banke. Preostale dvije štedionice, prisutne na hrvatskom tržištu, sjetilo se tek oko šest posto ispitanika. Ipak, najveći broj ispitanih građana još uvijek nije koristilo usluge spomenutih kuća, niti to u skorom roku planira. Nadalje, 40,6 posto građana smatra kako je American Express kreditna kartica najbolja kartica, 20 posto to isto misli za Eurocard Mastercard, dok nešto manji postotak građana spominje Diners i Visa kartice. Od onih koji se njima koriste, najveći dio, kao razlog za to, navode mogućnosti nekorištenja gotovine, dok oni koji nemaju kreditne kartice kažu kako je to iz razloga što nemaju povjerenja u suvremenu tehnologiju (bankomati). Najpoznatije osiguravajuće društvo trenutačno u Hrvatskoj je Croatia osiguranje, koje prepoznaje čak 67,6 posto ispitanika, a gotovo polovica njih smatra kako je to osiguranje i najbolje. S tim osiguranjem direktno posluje 35,2 posto ispitanika, koji u najvećem postotku (82 posto) osiguravaju svoje automobile, dok je broj dopunskih osiguranja (mirovinsko) vrlo mali, istaknuo je Tolić. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙