FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:EUROMONEY: ZAGREBAČKA BANKA NAJBOLJA DOMAĆA BANKA U HRVATSKOJ

ZAGREB, 13. srpnja (Hina) - Zagrebačka banka "najbolja je domaća banka u Hrvatskoj" po izboru uglednog financijskog časopisa Euromoney.
ZAGREB, 13. srpnja (Hina) - Zagrebačka banka "najbolja je domaća banka u Hrvatskoj" po izboru uglednog financijskog časopisa Euromoney.#L# Na svečanosti održanoj u Londonu u srijedu u "National History Museum" Zagrebačka banka proglašena je "najboljom domaćom bankom u Hrvatskoj" u izboru Euromoney-a. Nagradu je u ime Zagrebačke banke primio zamjenik predsjednika Uprave Nikola Kalinić. Ovu prestižnu nagradu Zagrebačka banka od 1997. godine dobiva četiri godine zaredom, čime se, ističu u Banci, potvrđuje kontinuitet uspješnog poslovanja i razvojno orijentiranog upravljanja, kvalitete usluga, kao i uloga vodeće Banke na hrvatskom tržištu. Ovom se nagradom također potvrđuje ugled Zagrebačke banke na međunarodnom tržištu te povjerenje međunarodnih financijskih krugova u poslovanje Zagrebačke banke. Zamjenik predsjednika Uprave Nikola Kalinić, primajući nagradu, istaknuo je zadovoljstvo Uprave Banke zbog četvrte po redu nagrade časopisa Euromoney. "Ova je nagrada potvrda našeg dosadašnjeg uspješnog poslovanja, ali predstavlja i dodatnu obvezu za daljnjim jačanjem kvalitete ukupnog poslovanja. U tom ćemo smjeru i dalje voditi poslovanje Banke, nastojeći učvrstiti vodeću poziciju na hrvatskom tržištu te razmišljati o novim razvojnim planovima i programima u skladu s mogućnostima koje se otvaraju", zaključio je Kalinić. Nagradu časopisa Euromoney na jučerašnjoj večeri u Londonu primili su i ABN AMRO, Chase Manhattan, Citibank, Deutsche Bank, Merill Lynch i brojne druge svjetske banke. Ovo je treća ovogodišnja međunarodna nagrada Zagrebačkoj banci nakon nagrada časopisa "Central European" i "Global Finance". Euromoney je mjesečnik koji prati događanja i trendove na svjetskom tržištu kapitala, te se bavi dinamikom rasta i razvoja novih tržišta. Euromoney izlazi od 1969. godine i ima više od 160.000 čitatelja. Isprva se koncentrirao na tržišta Europe, a ekspanzijom financija preko nacionalnih granica širi se i na Ameriku, Aziju i Japan, postajući globalnom publikacijom s uredima u Tokiju, Hong Kongu, Londonu i New Yorku. Po mišljenju neovisnih istraživača, specijalista za bankarstvo i investicije, Euromoney se smatra jednim od najboljih financijskih časopisa na svijetu. (Hina) pp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙